MS Windows
briani 27239
win 2000 irriterende programmer i start
Fra : claus v

Dato : 13-03-02 19:25

hej alle

er der nogen der har en ide om hvordan man forhindrer de programmer der
automatisk starter op ved start af pc

jeg kan ikke finde dem i mappen start

i mine tidligere windows versioner kunne man skrive msconfig og derved kunne
man få lov til at stoppe disse små irriterende programmer

er det muiligt i win 2000 også

claus

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-03-02 19:32

Ja, det er nok den bedste løsning. Msconfig fra Win98 m.fl. virker fint.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-03-02 19:57

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in message
> Ja, det er nok den bedste løsning. Msconfig fra Win98 m.fl. virker fint.

Nej, MsConfig fra WinXP kommer ikke med nær så mange fejl Min egen
favorit er RegCleaner som kan findes på http://www.jv16.org

- Lars

Fra : claus v

Dato : 13-03-02 20:48

> Nej, MsConfig fra WinXP kommer ikke med nær så mange fejl Min egen
> favorit er RegCleaner som kan findes på http://www.jv16.org
>
> - Lars

har lige hentet og kørt den regclean og det var jo lige det jeg manglede
det er jo bare hammernemt at bruge
mange tak for hjælpen

claus

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-03-02 20:48

"claus v" <nospam@esenet.dk> skrev:
> i mine tidligere windows versioner kunne man skrive
> msconfig og derved kunne man få lov til at stoppe disse
> små irriterende programmer
>
> er det muiligt i win 2000 også

<http://www.thetechguide.com/downloads/msconfig.zip>

Venligst
Mikael

Fra : Morten Obdrup

Dato : 13-03-02 23:55

Hej

Jeg syntes at "Start Up Control Panel" er det bedste og nemmeste at bruge
til dette formål.
Det kan hentes her: http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

Mvh Morten