Heart of darkness
Fra : Kurt

Dato : 13-03-02 19:06

Hej
Mine børn har fået en demo igennem kellogs, og for en gang skyld synes jeg
de skal have lov at få spillet.
Jeg fandt spillet på en amerikansk side, men registrering med zip kode osv
så faldt jeg fra.
Kan nogen give en dansk side hvor jeg kan købe/downloade spillet, eller
oplyse zip kode for dk når jeg registrer mig

VH

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 13-03-02 19:11

> Kan nogen give en dansk side hvor jeg kan købe/downloade spillet, eller
> oplyse zip kode for dk når jeg registrer mig

Zip code = postnummer

Fra : JH

Dato : 13-03-02 19:59

"Kurt" <kurtbundgaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| Kan nogen give en dansk side hvor jeg kan købe/downloade spillet, eller
| oplyse zip kode for dk når jeg registrer mig

Du kan købe spillet for kr. 99,- hos
www.gamemail.dk

Har kun gode erfaringer med firmaet -
er hurtigt og effektivt.