MS Windows
briani 27239
XP Pro - hvor?
Fra : Fax_Modem

Dato : 13-03-02 18:55

Hejsa.

Et hurtigt spørgsmål: hvor kan jeg købe en dansk WinXP Pro opgradering på
studielicens, gerne i Aalborg-området?
:)

/Jesper

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-03-02 19:45

Den lokale software pusher, eller fona, fredgaard, expert, whatever! 700
bobs.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : SC

Dato : 13-03-02 22:38

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in
<N5Nj8.596$FT.30126@news010.worldonline.dk>:

>Den lokale software pusher, eller fona, fredgaard, expert, whatever!
> [...]

Her et link til forhandler af studielicens (mener jeg)

http://www.microsoft.com/danmark/partners/default.asp

--
SC ((-:
Smil det smitter