Bensonsworld - levering?
Fra : Kefka

Dato : 13-03-02 18:44

Hej

Hvor lang tid går der normalt, før man får sine DVD´er fra Bensonsworld?
Grunden til at jeg spørger er, at jeg i sidste uge bestilte 3 DVD´er (den
"gratis" Night of the Living Dead og 2 andre), men de er ikke kommet endnu.
Sammenlignet med Futureent, synes jeg det virker lidt underligt. Jeg betalte
med VISA-kort og hele møget, og jeg kan se, at de ikke har trukket noget
beløb.

Er det noget i andre har oplevet eller er de generelt bare lidt langsommere
end Futureent o.a.?

Kefka

Fra : Morten Wartou

Dato : 13-03-02 18:54

> [...]
> beløb.
> Er det noget i andre har oplevet eller er de generelt bare lidt

Hej!

Jeg bestilte også Night of the Living Dead og desuden Moulin Rouge. Jeg
bestilte sent om aftenen den 5. marts. De sendte dem afsted 7. marts. Jeg
havde dem den 9. marts. Det er jeg personligt meget tilfreds med.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jesper Winding

Dato : 13-03-02 19:26

Personligt bruger jeg faktisk ikke andet i England - det længste jeg har
været ude for er at bestille en fradag aften og så få skiverne ugen efter om
onsdagen - som regel plejer skiverne at blive sendt dagen efter bestilling
og så går der gerne 2 i posten. Men det er en lidt sjov betalingsmetode de
har - som regel trækkes pengene først et par dage efter modtagelsen af
skiverne, de fleste andre kan næsten ikke få pengen hurtigt nok hjem. Men i
dit tilfælde kunne det være at en af de skiver du har bestilt ikke var på
lager? eller også morer din post sig gevaldigt der hjemme

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Kefka

Dato : 13-03-02 19:32

"Morten Wartou" <donteventryspammingme@lokum.nu> wrote in message

> Jeg bestilte også Night of the Living Dead og desuden Moulin Rouge. Jeg
> bestilte sent om aftenen den 5. marts. De sendte dem afsted 7. marts. Jeg
> havde dem den 9. marts. Det er jeg personligt meget tilfreds med.

Ok!

Jeg bestilte nemlig det selvsamme som du - NotLD og Moulin Rouge samt en
Spaghettiwestern med Clinten. Det var den 7 marts. En af filmene kan
selvfølgelig være i restordre, det ville bare være fedt, hvis de gad
fortælle det til en...

Nå, jeg har sendt en mail til dem, så forhåbentlig giver de mig et svar før
eller siden...

Kefka

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 13-03-02 20:12

"Kefka" <NOSPAMmm@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> Nå, jeg har sendt en mail til dem, så forhåbentlig giver de mig et svar
før
> eller siden...

Det er jeg sikker på at de gør. De plejer at være ret hurtige til at svare
på mails.Personligt synes jeg at folk er for utålmodige, når de mere eller
mindre går i selvsving før end der er gået en uge. Det engelske postvæsen er
en tung sag, og ting kan tage tid.

Joakim

Fra : Kefka

Dato : 13-03-02 20:19

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> wrote in message

> [...]
> på mails.Personligt synes jeg at folk er for utålmodige, når de mere eller
> mindre går i selvsving før end der er gået en uge.

Vi er nogle krævende nogle. Vi vil have at leveringen foregår hurtigt,
ligesom andre vil ha´ CGI effekter, der siger spar to.

Det engelske postvæsen er
> en tung sag, og ting kan tage tid.

Jep. Det var også bare mere en forespørgsel af leveringen i forhold til
Futureent. Jeg har nemlig ikke handlet hos Bensonsworld før.

Kefka

Fra : psycrow

Dato : 13-03-02 19:36

Jeg sidder lidt i samme situation. Ifølge en mail fra Benson blev min Night
of the Living Dead afsendt den 26. februar, men jeg har ikke fået den
endnu... min overbo venter også på sin.

Fra : MJ

Dato : 13-03-02 22:37

> [...]
> beløb.
>
> Er det noget i andre har oplevet eller er de generelt bare lidt

Jeg tror nok det var den 6. marts jeg bestilte, de blev sendt den 7. og
Mandag den 11 lå de i postkassen.
Det er vel meget tilfredsstillende når der var en weekend imellem.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 14-03-02 22:08

> [...]
betalte
> med VISA-kort og hele møget, og jeg kan se, at de ikke har trukket noget

Jeg modtog min og 2 andre nogle få dage efter bestilling. En af dine skiver
er sikkert i restordre. De er normalt meget hurtige - typisk ikke mere end
en uge.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please, do not reply by email)

Fra : Lars Ehlers

Dato : 15-03-02 18:41

On Wed, 13 Mar 2002 18:44:06 +0100, "Kefka" <NOSPAMmm@anarki.dk>
wrote:

> [...]
>med VISA-kort og hele møget, og jeg kan se, at de ikke har trukket noget

Det virker som om, de sender ret hurtigt. Jeg bestilte den gratis film
samt et par stykker mere (nu da jeg var i gang) d. 11. April. Dagen
efter fik jeg en venlig email, hvor de spurgte om jeg nu også kan
afspille R2 PAL film (jeg bor i USA). Jeg svarede tilbage med det
samme, og d. 14. fik jeg en bekræftelse på, at ordren nu er afsendt.
Resten er nu op til Royal Mail og US Postal Service

Jeg betalte også med et Visa, og jeg kan heller ikke se, at beløbet er
trukket. Det der oftest sker, når man bestiller varer online er, at
dit kreditkort checkes, når du bestiller varen, men beløbet bliver
ikke fysisk trukket før varen er afsendt. Der kan gå flere dage inden
det reflekteres på din konto efter du modtager en bekræftelse på, at
ordren er afsendt.

Jeg vil helt sikkert bruge Benson's World igen, der er nemlig ikke ret
mange danske og europæiske DVD shops, der sender til USA.

Lars
San Francisco

Fra : Jesper Winding

Dato : 15-03-02 20:03

Du kan sku da bare invitere gæster - jeg skal sku nok slæbe dine film med
hvis du betaler billeten

Fra : Lars Ehlers

Dato : 15-03-02 21:27

On Fri, 15 Mar 2002 20:03:10 +0100, "Jesper Winding"
<jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

>Du kan sku da bare invitere gæster - jeg skal sku nok slæbe dine film med
>hvis du betaler billeten

Så bliver det nogle dyre film, selvom det sikkert kunne være sjovt!
Jeg får ofte familie og venner til at købe film til mig, jeg gengælder
så tjenesten ved at sende amerikanske produkter (jeans, sneakers,
sportstøj og den slags) den anden vej.

Lars

Fra : Kefka

Dato : 15-03-02 20:15

"Lars Ehlers" <ehlers@hotmail.com> wrote in message
> Det virker som om, de sender ret hurtigt. Jeg bestilte den gratis film
> samt et par stykker mere (nu da jeg var i gang) d. 11. April.

Mon ikke du mener marts

> [...]
> ikke fysisk trukket før varen er afsendt. Der kan gå flere dage inden
> det reflekteres på din konto efter du modtager en bekræftelse på, at

Jep, det fandt jeg ud af. Jeg har modtaget mine film, så det er fjong. De
trak beløbet den dag, jeg modtog dem.

> Jeg vil helt sikkert bruge Benson's World igen, der er nemlig ikke ret
> mange danske og europæiske DVD shops, der sender til USA.

Også mig - så vidt jeg kan se får de visse region 2 film hurtigere dér end
her i Danmark.

> Lars
> San Francisco

Fed by i øvrigt!

Fra : Lars Ehlers

Dato : 15-03-02 21:24

On Fri, 15 Mar 2002 20:14:49 +0100, "Kefka" <nospammm@anarki.dk>
wrote:

>"Lars Ehlers" <ehlers@hotmail.com> wrote in message
>
>Mon ikke du mener marts

Jo, jeg var lige en måned for langt fremme

>Også mig - så vidt jeg kan se får de visse region 2 film hurtigere dér end
>her i Danmark.

Ellers har jeg brugt DVD4U.dk, de sender også hurtigt og så er de så
venlige at trække momsen fra

>Fed by i øvrigt!

Ingen klager herfra

Lars

Fra : JSMadsen

Dato : 23-03-02 18:08

Kefka skrev i meddelelsen ...
>Er det noget i andre har oplevet eller er de generelt bare lidt langsommere
>end Futureent o.a.?

Det er sådan lidt op og ned, men generalt er de hurtige med at sende.
Benson sender dig en mail når dine film er postet, eller skriv til dem som andre har foreslået.

--
Har du en PSX, PS2, N64, DC eller anden spillekonsol?
Så er news:dk.spil.computer.konsol gruppen for dig!