Klikkekonkurrence!
Fra : Trine Piltoft

Dato : 13-03-02 18:16

Hej allesammen!

Som I nok kan huske har jeg jo meldt min Affe til en fotokonkurrence.
Denne fotokonkurrence har vist udviklet sig til lidt af en
klikkekonkurrence istedet for. Den der orker at stemme flest gange på
sin egen kat har vundet...................
Min arm gider snart ikke mere ;0) , så hvis nogen skulle have lyst til
stemme på Affe så er adressen igen:
www.photoplace.dk

Mvh. Trine & Affe the model

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 13-03-02 18:46

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> sin egen kat har vundet...................
> Min arm gider snart ikke mere ;0) , så hvis nogen skulle have lyst til

Pyha...efter 6389 klik (sådan cirka *G*) er der nu 18% til Affe. Mere orker
jeg altså ikke lige nu. Men det var da lidt over 4% den steg >

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Fie

Dato : 13-03-02 19:13

Hejsa

Puha......så er der også blevet klikket lidt herfra, men sikke langsomt den
ændrer sig! Nå, men Affe fik da 0,37 % points-procent herfra

Hilsen
Fie

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 13-03-02 19:32

"Fie" <fie@blaesenborg.net> wrote in message
> [...]
den
> ændrer sig! Nå, men Affe fik da 0,37 % points-procent herfra

Et lille trix...
Når man har stemt én gang kan man skifte mellem de to sider (OG stemme) med
hhv. backspace og Enter

Så går det da LIDT hurtigere.

Hilsen
Lisbeth
(der ville ønske hun havde forstand på at skrive et fikst lille batchjob til
det)

Fra : AEK

Dato : 13-03-02 19:57

Hej Trine !

Oscar har fedtet så med tasterne for at stemme på sin " svoger " - at han nu
er faldet sammen af udmattelse.....*GG*

/ Anya

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 13-03-02 20:02

Så er Affe på ANDENPLADSEN!

Hilsen
Lisbeth
*Av, er der nogen der har en ekstra arm....*

Fra : nitsen

Dato : 13-03-02 22:46

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev

> Så er Affe på ANDENPLADSEN!

Nope - han er på førsteplaaaaaaaaaaadsen *miiiauuhipiuaauuua*

> *Av, er der nogen der har en ekstra arm....*

Næææ, men team Frode/Aksel tog lige en stepdans på stemmetasterne. Nu er de
altså osse totalt gået flade og må liiiiige have en lur på mors dyne *gg*

Givemepotedask fra

Anita, Frode og Aksel

Fra : Trine Piltoft

Dato : 13-03-02 23:02

> Nope - han er på førsteplaaaaaaaaaaadsen *miiiauuhipiuaauuua*

Jubiiiiiiiiii - hvor er i søde allesammen :0)
Jeg har selvfølgelig også selv været inde og bidrage lidt, men på et
tidspunkt opgav jeg, da det så ud som om jeg klikkede om kap med nr. 22
*fnis*.
Vedkommende har dog åbenbart måttet givet op her senere på aftenen, og
Affe og jeg takker for jeres ihærdige indsats. (Godt med det lille trick
Lisbeth - det gjorde det nu lidt nemmere)

Mange hilsner fra Trine & masser af spin fra Affe (men ingen potedask,
for poten er lam nu, og en fotomodel skal jo passe lidt på sin krop
*sss*)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-03-02 22:47

Så listede han op som nr 1 *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Ninett Green

Dato : 13-03-02 22:34

Nu er du på 26%, Affe, og mine fingre z - sover

Ninett

Fra : AEK

Dato : 13-03-02 22:45

Yo Affe !

Du ligger nu på 1.Pladsen med 28 % - ´Tillykke !

/ Anya ( Hvis fingre også sover ).

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 13-03-02 23:10

Og nu er Affe på 1. pladsen med 29% *S*

M.v.h.
Lise

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 14-03-02 14:36

Så for Søren......
Nu er Affe nede på en 4. plads (igen).
Nogle af de andre må vist have en fanklub
Jeg går ind og stemmer lidt igen.
Hilsen Vibeke

Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-03-02 15:56

Pyha Affe, dem med billede nr. 22 har godtnok gode arme - nu har jeg
tastet backspace og enter en million gange og det gav kun et par
procent....er der flere der har en arm tilovers??

/Pernille

Fra : jensenjs

Dato : 14-03-02 16:37

In article <LO2k8.2147$FT.63897@news010.worldonline.dk>, pernille@btob.dk says...
> [...]
> tastet backspace og enter en million gange og det gav kun et par
> procent....er der flere der har en arm tilovers??

Er det her ikke lige som doping,
en slags forhøjet klik værdi
mvh jensenjs

Fra : AEK

Dato : 14-03-02 17:50

Hey !

Det går sgu over min forstand........
I går aftes havde Affe over 28 % - og nu, hvor jeg kigger , er han nede på
18 % ?????
Hvordan f..... kan det lade sig gøre ........

/ Anya

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-03-02 18:21

d. 14/03/02 17:49 skrev AEK på 5678@jubiipost.dk i artiklen
a6qkbb$gccfj$1@ID-119019.news.dfncis.de:

> [...]
> 18 % ?????
> Hvordan f..... kan det lade sig gøre ........

Ork, da jeg besluttede at gå i seng (med en lam hånd, var han på 30,5%.
Der må være nogen, der klikker organiseret (bedre organiseret end os
nr. 22. Og det er ikke engang et godt billede, så kunne jeg bedre acceptere
det...
--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Ann K

Dato : 14-03-02 18:39

Hejsa.
>Der må være nogen, der klikker organiseret (bedre organiseret end os

nr. 22. Og det er ikke engang et godt billede, så kunne jeg bedre
acceptere
det...

<> Har nu klikket og klikket - og der er intet sket... orker ikke mere
:(
Men helt ærligt... Affe er dejlig! Men tjek lige billede nr 11...
skøøøøn lille sheltiehvalp - også selv om den er "fejl-farvet"

Mvh Ann

Fra : Trine Piltoft

Dato : 14-03-02 20:24

> Men helt ærligt... Affe er dejlig! Men tjek lige billede nr 11...
> skøøøøn lille sheltiehvalp - også selv om den er "fejl-farvet"

Ja, den er dejlig, og der er også et par af de andre billeder jeg rigtig
godt kan lide (I må ikke sladre til Affe...)
Jeg tror dog at nr. 22 har bestemt sig for at vinde, og jeg har lidt på
fornemmelsen at "kampen" er håbløs. Jeg sender et andet billede ind
engang når de har lavet konkurrencen om, så man har en chance for at
vinde på fair vis. Måske bilver det et billede af Flamme - så regner jeg
stærkt med at alle hankattene her på listen kommer på banen ......Oscar
?? :0)
Affe og jeg takker dog jer allesammen for indsatsen, og håber på vi ikke
får en regning på behandling af x antal "musearme" :0)

Mange hilsner fra Trine & Affe

Fra : AEK

Dato : 14-03-02 21:49

Hej Trine !

Hr. Don Oscar sover lige nu, men han er naturligvis den første til at stemme
på hans kæreste.......

Kan I alle have en god weekend - og jeg glæder mig meget til at se Jer i
Hedensted.
Ups, vi bliver nok 3 pers., der kommer. Min nevø på 8 år vil bare så gerne
med - nå ja, man er vel ikke moster for ingenting...*S*

/ Anya.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-03-02 23:02

d. 14/03/02 20:24 skrev Trine Piltoft på piltofts@post.tele.dk i artiklen
3c90f982$0$29624$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Affe og jeg takker dog jer allesammen for indsatsen, og håber på vi ikke
> får en regning på behandling af x antal "musearme" :0)
>
> Mange hilsner fra Trine & Affe

Næh, de har jo lige "bevist" at det ikke eksisterer