hvilket bundkort er det her
Fra : Michael Lauridsen

Dato : 13-03-02 18:11

jeg sider her med et problem jeg ved ikke hvor mine stik til højtaler
hdled og pw stikkene skal side da vi ikke fik det skrevet ned inden vi
skilte det af. og der står kun tal ved stikkene.
på kortet står der

agp
award 1998
pci/pnp 586
178694175
samt en stregkode s/n M9909050906.

på chipsen står der 5AGM2-H150
TS8722-1 V5.0
06/14/99 23A0.

ps.kan godt sende et billede hvis jeg får en adr til det
mvh ml

Fra : Kaj-Aage Krull

Dato : 13-03-02 20:53

Så vidt jeg kan se, er det et Chaintech 5Agm2 bundkort. De ledninger du
omtaler, sættes ens på alle chainrech-kort. Hvis du har brug for yderligere,
drop mig en mail.
mvh
kru

Fra : Devast8or

Dato : 13-03-02 20:54

Står der ikke noget i et af hjørnerne? Evt. på bagsiden? De fleste plejer at
være gode til at skrive på kortet hvad det er for noget.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: Morten (at) Teilmann (dot) Biz