MS Windows
briani 27239
Fjerne W98 fra W98/W2k dual-boot disk
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 13-03-02 16:38

Nogen der ved hvor meget man kan rydde fra C-drevet, som tidligere indeholdt
W98?

Jeg tør næsten ikke fjerne noget som helst fra root på C:, da der givetvis
ligger en del boot-info til W2k (som er installeret på E:), men det er lidt
noget rod... C:\Windows er væk...)

Michael.

Fra : Madsen

Dato : 13-03-02 16:53

Michael Jørgensen skrev:

> Nogen der ved hvor meget man kan rydde fra C-drevet, som tidligere
> indeholdt W98?

Er det bare Win98 du vil fjerne fra boot-menuen, eller?

Madsen.

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 13-03-02 17:19

> Er det bare Win98 du vil fjerne fra boot-menuen, eller?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Jeg vil gerne rydde C: for ALT der ikke er absolut nødvendigt for at W2k
stadig kan boote.

Michael.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-02 17:36

Wed, 13 Mar 2002 17:18:33 +0100, skrev "Michael Jørgensen"
<michael.jorgensen@ted.ericsson.dk>:

>Jeg vil gerne rydde C: for ALT der ikke er absolut nødvendigt for at W2k
>stadig kan boote.

Men, der kan være (er) enkelte filer, som man er i tvivl om og
dem ville jeg lade være, de fylder så lidt og gør ingen skade.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Pico

Dato : 13-03-02 18:10

"Michael Jørgensen" <michael.jorgensen@ted.ericsson.dk> skrev i en meddelelse news:a6nu2m$ql4$1@newstoo.ericsson.se...
> "Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg vil gerne rydde C: for ALT der ikke er absolut nødvendigt for at W2k
> stadig kan boote.

Nu har jeg godt nok ikke dualboth på denne maskine, men jeg mener da
at det eneste du behøver er bootfilerne.
Hvad med at lave en mappe på det andet drev og så flytte det hele
derover undtagen boot.ini og de 2 andre der begynder med boot.
Muligheden for at lave et image og også nærliggende og der har du
så den fordel at du booter på disketter og kan lægge det tilbage.
Efter nærmere overvejelser ville jeg nok prøve den mulighed.
Pico

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-02 23:02

Wed, 13 Mar 2002 18:09:49 +0100, skrev "Pico"
<Pico@post9.tele.dk>:

>Hvad med at lave en mappe på det andet drev og så flytte det hele
>derover undtagen boot.ini og de 2 andre der begynder med boot.

Det er for lidt, der skal ligge en halv snes stykker i roden af
c:\.