Hitman2
Fra : lovend

Dato : 13-03-02 15:19

Er der nogen der ved hvornår hitman2 udkommer i dk?

mvh lovend

Fra : Jacob Holm

Dato : 13-03-02 15:36

lovend wrote:

> Er der nogen der ved hvornår hitman2 udkommer i dk?
>
> mvh lovend

Ifølge www.gamestop.com
<http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=644784> er det 17/9
2002.

Mvh. Jacob.

Fra : Herold³

Dato : 13-03-02 18:04

> Ifølge www.gamestop.com
> <http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=644784> er det 17/9
> 2002.

Men den rigtige dato er indtil videre den 29. marts 2002.

Fra : Jacob Holm

Dato : 13-03-02 22:46

"Herold³" wrote:

> Men den rigtige dato er indtil videre den 29. marts 2002.

Ok, forhåbentlig tog jeg fejl, men det var da til den rigtige side

Mvh. Jacob.

Fra : Wizeguy

Dato : 14-03-02 01:59

"Jacob Holm" <jacob.hj@abk.auc.dk> wrote in message

> Ok, forhåbentlig tog jeg fejl, men det var da til den rigtige side

Måske udkommer spillet først til efteråret i USA? Sådan var det jo sidste år
med Operation Flashpoint som kom meget før i Europa.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Jacob Holm

Dato : 14-03-02 02:28

Wizeguy wrote:

> "Jacob Holm" <jacob.hj@abk.auc.dk> wrote in message

> Måske udkommer spillet først til efteråret i USA? Sådan var det jo sidste år
> med Operation Flashpoint som kom meget før i Europa.

Ja, det kan du da have ret i; fedt når det indimellem sker, at noget
kommer først i Europa

Men hvis det udkommer i slutningen af marts, synes jeg, at det ville
være passende med en demo (meget) snart.

Mvh. Jacob.

Fra : DWM

Dato : 14-03-02 07:12

"Jacob Holm" <jacob.hj@abk.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Men hvis det udkommer i slutningen af marts, synes jeg, at det ville
> være passende med en demo (meget) snart.

Jeg tvivler på at der kommer en demo før spillet er udkommet.
Hvis der i det hele taget kommer en.

/Kenneth Iversen

Fra : Wizeguy

Dato : 13-03-02 18:05

> Ifølge www.gamestop.com
> <http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=644784> er det 17/9
> 2002.

Øv! Jeg havde ellers læst et andet sted, at det ville komme her i foråret.
www.hitman2.com står der bare "soon", hvad det så end betyder.
--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Seth

Dato : 13-03-02 19:23

"lovend" <lovend@ofir.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvornår hitman2 udkommer i dk?
>
> mvh lovend

I butikken hvor jeg arbejder skulle den komme i uge 12...ved dog ikke hvonår
i uge 12.
Kilde: Sandberg

Seth

Fra : J.F.K

Dato : 13-03-02 21:12

Jeg læste så sent som igår på nettet at det blev omkring d. 20-3-2002

mvh. John

lovend <lovend@ofir.dk> skrev i en

Fra : Jesper Damm Christen~

Dato : 14-03-02 15:28

DET KOMMER DEN 22-03-2002

og det er 100% sikkert

Fra : daan

Dato : 14-03-02 19:40

ifølge edbpriser.dk videre til spilpriser.info, så er det ca. 23 -03-2002
-
david