Skærme
Fijala 3554
Q: pris på fladskærm
Fra : ?

Dato : 13-03-02 14:42

er her nogen der har en ide om hvad jeg evt kan få for min 2 år gamle 15,1
tommer TFT5000s compaq fladskærm, har så vidt vides ingen døde pixels, max
opløsning 1024*768 ved 75Hz

Fra : ?

Dato : 13-03-02 14:43

glemte nyprisen på 10250.-

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 13-03-02 15:34

? wrote:

> glemte nyprisen på 10250.-

Nyprisen er ligegyldig, det der betyder noget er at en tilsvarende ny skærm kan
fås for 3500.-, og den har formodentlig hurtigere responstid, så jeg tror du
skal være glad hvis du får 1500.-

Mvh

Bruno

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 14-03-02 09:13

Hej

iddqd@worldonline.dk wrote:

> Nyprisen er ligegyldig, det der betyder noget er at en tilsvarende ny skærm kan
> fås for 3500.-, og den har formodentlig hurtigere responstid, så jeg tror du
> skal være glad hvis du får 1500.-

Så skal han også være heldig - eller finde en køber som ikke ved noget
om fladskærme. Om et år skal den sansynligvis have skiftet lysstofrøret
hvis der bare skal være lidt ved skærmen.

Jeg ved ikke hvad de koster, men der skal både betales materialer og tid
- såfremt han ikke selv kan skifte det. Jeg vil nok nærmere sige at den
kan indbringe samme pris som en 2 år brugt god 17" skærm.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk (also in english - auch in deutsch)

Fra : Ole & Christina

Dato : 13-03-02 15:32

> [...]
> tommer TFT5000s compaq fladskærm, har så vidt vides ingen døde pixels, max

er gæt vil være ca. 1500-2000, idet der ikke er garanti tilbage, og med hensyn til dagens priser på nye TFT 15" skærme...

--
ole S.

Fra : kenneth sørensen

Dato : 14-03-02 12:57

jeg vil muligvis gerne købe den. Du kan jo lige sende en mail hvis du vil
sælge.

Mvh Kenneth

Fra : Ole & Christina

Dato : 14-03-02 17:02

"kenneth sørensen" <kenneth@futarque.com> skrev i en meddelelse news:a6q371$24em$1@news.cybercity.dk...
> jeg vil muligvis gerne købe den. Du kan jo lige sende en mail hvis du vil
> sælge.
Jeg sælger skam ingenting....

--
Ole S