Gta2 og xp osv
Fra : Kristian

Dato : 13-03-02 13:51

Læste en gang tidligere herinde i gruppen at der var nogle stykker der ikke
kunne få GTA2 til at virke under Xp i går så jeg så at der var kommet en ny
patch via autoupdate der løser problemet.

Så hent den og det burde virke.

Fra : HX

Dato : 14-03-02 12:13

Link til patch plz...

HX

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-03-02 16:12

> [...]
> nogle stykker der ikke kunne få GTA2 til at virke under
> Xp i går så jeg så at der var kommet en ny patch via

Eller man kan højreklikke på gta2.exe og vælge win98
som kompatibilitetstilstand.

/Mikael

Fra : HX

Dato : 14-03-02 17:21

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Eller man kan højreklikke på gta2.exe og vælge win98
> som kompatibilitetstilstand.
>
> /Mikael

Det har aldrig løst problemet på mine maskiner.
En kører Fat 32 og en anden NTFS.
På fat 32 virker det fint, men der er sort skærm, når jeg vil lege med min
lille gangster på NTFS.
Har prøvet alle de patch jeg kunne finde.

HX

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-03-02 17:41

"HX" <hxmalm@privat.dk> skrev:
> [...]
> På fat 32 virker det fint, men der er sort skærm, når jeg
> vil lege med min lille gangster på NTFS.
> Har prøvet alle de patch jeg kunne finde.

Nå, det vidste jeg ikke.

/Mikael

Fra : Kristian

Dato : 14-03-02 18:48

det er autoopdate til win XP ikke noget link.'