OT : I knibe
Fra : Fie

Dato : 13-03-02 13:20

Hej Gruppe

Det her er 100% off topic, men jeg har brug for al den hjælp jeg kan få.

Min kæreste og jeg er desværre blevet enige om, at det skal være slut. Men
med den beslutning følger desværre også husvildhed, da boligmarkedet er
rimelig ubarmhjertigt. Så derfor udnytter jeg min kære katte-gruppe
på det groveste og spørger jer, "om I kender nogen, der kender nogen" ?

Jeg arbejder inde i midten af København til en minimal løn, så beliggenheden
skulle gerne være i området af København City, dvs. København N, Ø, V eller
Frederiksberg og gerne til en husleje under 3500,-

Jeg er ked af at poste så off topic, men jeg har som sagt brug for al den
hjælp, jeg kan få
På forhånd en kæmpe tak

Hilsen
Fie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-03-02 14:08

jeg kan desværre ikke jhælpe dig..

men jeg kan give dig et link til www.bolig-kbh.dk ... de har mange
lejligheder både jele, købe, andels og såsandelig også fremleje....

prøv det... det kan være der er held ved det..

held og lykke.... ( og jeg er ked af de triste omstændigheder..)

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : AEK

Dato : 13-03-02 14:13

Hej Fie !

Det var trist at høre.

Der er et link her, som du evt. kan prøve :
www.lejebolig.net

Held og lykke med det.

/ Anya.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-03-02 17:10

d. 13/03/02 13:19 skrev Fie på fie@blaesenborg.net i artiklen
DtHj8.39$FT.10124@news010.worldonline.dk:

Hej Fie

Det er jeg da ked af at høre...

Et link:
http://home3.inet.tele.dk/elgo/side-25.htm

Det er en samling søgemaskiner til boligmarkedet.
Jeg er også ved at stable en side på benene "hos mig selv" med links til
lejligheder hos "Ledige lejligheder" (også en side med boligannoncer) Jeg
aner ikke hvor seriøse de er endnu og siden virker i øjeblikket kun
rigtigt på min teledk. side. Men du kan da kigge
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Linket hedder "ledige boliger"

--
Mange hilsner og held og lykke fra Ann R