MS Windows
briani 27239
WinXP printerproblem
Fra : Thomas Christensen

Dato : 13-03-02 12:03

Jeg har WinXP og en HP 940c printer.
Mit problem er, at Windows lige pludselig ikke kan finde printeren
længere...? Under "Printers and Faxes" er der ingen printere installeret
længere, og nå jeg vælger "Add Printer" kommer der bare fejlmeddelelsen
"Operation could not be completed. -> "OK"". Jeg har på fornemmelsen, at det
er noget der er sket ifm. installation af Acrobat 5.0.

Nogen der ved hvad der er galt her?

Mvh Thomas

Fra : Madsen

Dato : 13-03-02 17:10

Thomas Christensen skrev:

> [...]
> installeret længere, og nå jeg vælger "Add Printer" kommer der
> bare fejlmeddelelsen "Operation could not be completed. -> "OK"".

Prøv at gå ned i Start > Kør og skriv: Net start spooler
Gå derefter ind i kontrolpanelet og prøv at tilføje en printer igen.
Hvis du kan det nu, så er det fordi at den service der hedder Printer
Spooler er slået fra. Den skal stå til Automatisk.

Om den gør det kan du tjekke efter ved at gå ind i Kontrolpanelet og
vælge Administrative værktøjer, eller hvad det nu hedder på dansk, og
så vælge Services eller Tjenester. Her skal der være en tjeneste der
hedder Printer Spooler som så altså skal stå til Automatisk.

Madsen.