VPN opsætning
Fra : ulli

Dato : 13-03-02 12:20

Hej

Jeg har problemer med opsætningen af VPN på mit netværk.

Jeg har en Cisco 827 router og en Zywall 10 firewall.

De er sat sådan her op:

Internet -> Router -> Firewall -> LAN

Routeren har IP 192.168.1.1
Firewall har WAN IP 192.168.1.2
Firewall har LAN IP 192.168.0.2

Jeg har sat VPN op i firewall'en som jeg vil have det.

Men det skal jo også sættes op i routeren så det går videre til
firewall'en. Hvordan gør jeg det? Skal jeg bruge NAT?

Lige nu har jeg ikke firewall'en sat til, da jeg vil konfigurere
routeren. Når jeg går ind på http://192.168.0.2 som er routerens ip lige
nu, har den ikke noget webinterface. Det burde den da have? Har jeg læst
et sted. Er det noget jeg skal enable? Hvis ja, hvordan?

http://www.kandu.dk/

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 13-03-02 15:06

On Wed, 13 Mar 2002 11:19:48 GMT, "ulli" <ulli.news@kandu.dk>
wrote:

> Jeg har en Cisco 827 router og en Zywall 10 firewall.
> Internet -> Router -> Firewall -> LAN

Når det nu er en 827'er (og ikke en SOHO77), hvorfor kører du så
ikke firewall og VPN på routeren?

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/