Så skete det.
Fra : Peter Fleinert

Dato : 13-03-02 11:47

Endu en gang viser den danske filmkunst fra den værste side og. Sjerner uden
hjerner ligger nr.1 i bottom 100 på imdb, hvilket jeg mener er fuldt
fortjent. Lad den for guds skyld beholde placeringen.

Fra : Rhythm

Dato : 13-03-02 14:09

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjerner ligger nr.1 i bottom 100 på imdb, hvilket jeg mener er fuldt
> fortjent. Lad den for guds skyld beholde placeringen.

Den film var da også det største gang makværk der nogen sinde er blevet
lavet.
Filmen har en meget passende titel også om de 2.
Kun 1 kan dele placeringen med den: Grev Aksel, Fauli egner sig vist hverken
som skuespiller
eller instruktør.
Har ikke set Polle Fiction endu, men det gyser i mig når man hører det også
er ham der står
bag den.

Mvh
Rhythm

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-03-02 14:35

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> writes:

> [...]
> eller instruktør.
> Har ikke set Polle Fiction endu, men det gyser i mig når man hører det også

Fauli stod bag "De Skrigende Halse".

Jeg tillader ham meget, før det er nullificeret.

I øvrigt var "Antenneforeningen" rimeligt hæderlig.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I desire macaroni pictures."
The RockBear. ((^)) -Moses.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 13-03-02 14:57

"Peter B. Juul" wrote:

> I øvrigt var "Antenneforeningen" rimeligt hæderlig.

Hmm, ja, hvis han ikke selv havde spillet med.
Nej, "Den store kultur" var også god.

-Rune