MS Windows
briani 27239
Geninstallering af WinME
Fra : Jens Refsager

Dato : 13-03-02 11:53

Hej
Jeg har et "dejligt" compaq-system med blå skærm som dagligdag. Sidst bad
den mig om at geninstallere windows da nogle, uspecificerede, systemfiler
måske var ødelagt. Nu er problemet bare det, at jeg ikke har en windows-cd,
men kun en restore-cd samt et virtuelt d-drev kaldet system_sav. Er der
nogen der har erfaring for hvad man så gør uden at ødelægge hele systemet?

Med venlig hilsen

Jens Refsager

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 14-03-02 01:49

"Jens Refsager" <jens.refsager@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
system_sav. Er der
> nogen der har erfaring for hvad man så gør uden at ødelægge

Du har jo selvfølgelig backup af dine data? Og sådan en Me har
godt af at starte forfra en gang imellem, så du kan sagtens klare
dig med den CD du har.

Niels