Dag 2
Fra : Kirstine

Dato : 28-01-01 14:20

En lille update

For første gang i umindelige tider har jeg ikke ligget med rumpen i
vejret og vasket gulv i dag - dagen er jo ikke slut, men man er vel
optimist *S* Jeg har flere gange drønet lejligheden rundt med næsen nede
og snuse i alle Tabascos "strinte hjørner", men so far er der intet at
finde!! Til gengæld har han lavet både det ene og det andet ude i sin
bakke - urinen stinker stadig, men det er ligesom meget nemmere at
accepterer, når det er lige til at fjerne fra bakken.

Til gengæld er Tabasco ikke helt nået til det punkt, hvor han har
affundet sig med de begrænsninger, som et sår med 6 sting i lysken giver.
Vi måtte løfte sofaen - og det er altså en kæmpe hjørnesag!! - for at få
katten ud. han sad fast med halvdelen af kroppen inde under sofaen, men
han kunne ikke møve sig ned, som han plejer med bagbenene helt flade ud
til siden. Og af en eller anden grund, kunne han ikke bakke ud igen. Det
så urkomisk ud, men umiddelbart var vi bare helt paniske, for tænk hvis
nu hans sår gik op. Heldigvis var det vist kun hans stolthed, der havde
lidt skade *S*

Hans appetit er sørme også vendt tilbage - det står om ørene på ham med
foderpiller ude i køkkenet, mens Julius lettere betuttet kigger på den
grådige brormand Og så har han endeligt tilgivet sin mor!! Med møje
og besvær fik han mast sig op i sofaen - far gav ham en hjælpende hånd
*S* - og så skulle han kæles hos sin mor. Han savlede og spandt, så det
var en ren fornøjelse!! Hvor vi dog nyder ham!!

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-01-01 19:35

nåe stakkels Tabasco..
Det har sikkert ikke været sjovt, at ligge halvt inde under sofaen og det er
bare så svært at lade være med at grine..;))
Men det lader jo umiddelbart til at du slipper for rodalon i 200 L tromler
og så at han har tilgivet dig.. jamen alletiders ;))

og siden han holder sig til bakken kan det jo ikke vare længe mere inden
hormonerne er ude af kroppen, nu kan vi så håbe at han ikke får revet sine
sting op, men noget lader da til at det er solidt arbejde, så de ikke bare
lige bliver hevet ud..;))

Vi her ønsker jer fortsat god bedring ;))
Og Melissa sender et par store spinbrum til hele flokken ;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Kirstine

Dato : 28-01-01 21:22

In article <951opc$6ae$1@news.cybercity.dk>, misbams@edb.dk says...

> Vi her ønsker jer fortsat god bedring ;))
> Og Melissa sender et par store spinbrum til hele flokken ;))

Tabasco - og Julius - takker for de gode tanker og returnerer flux med et
par spind og et enkelt potedask

....selvom Tabasco godt nok så ud som om, at han fik et lille smøret grin
om munden, da jeg læste højt for ham om 200L Rodalontromler - er ret
sikker på, at han så mig for sig i et desperat forsøg på at slæbe sådan
en tromle op på anden sal

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Kate

Dato : 29-01-01 12:49

Hej Igen Kirstine

Hvor er det godt at vores kræ er så tilgivende som de jo faktisk er
Jeg er rigtig glad for at høre at det går den rigtigt vej for Tabasco
(har han den farve?).
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Kirstine

Dato : 29-01-01 20:46

In article <3A7558C2.4E449209@herogder.tele.dk>, oliwer@herogder.tele.dk
says...

Hej Kate

> Hvor er det godt at vores kræ er så tilgivende som de jo faktisk er
> Jeg er rigtig glad for at høre at det går den rigtigt vej for Tabasco
> (har han den farve?).

Han er rød som hot chili *GG* Arj, han fik mere navnet, fordi han som
lille havde en stærk vilje og temperament. Og så fordi han af en eller
anden grund var meget forelsket i en flaske tabasco, som vi havde stående
på køkkenbordet. Han lå ofte rullet rundt om den flaske og sov på bordet.

Julius er såmænd opkaldt efter cæsar Da vi fik ham var en skravlet,
halvskaldet lille tingest, som var så sky, at det halve kunne være nok.
Men efter et par uger opdagede han, at han kunne overskue det meste af
stuen og kontoret, hvis han hoppede op på den ene højtaler. Så dér sad
han i timevis og betragtede sit nye hjem med majestætisk mine på. Så
derfor blev han til Julius.

I daglig tale bliver det dog aldrig til andet end Basse og Julle - og de
reagerer de da også på....når det ellers passer de herrer!

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Kate

Dato : 31-01-01 23:12

Kirstine wrote:
> [...]
>
> Kirstine
> --
> *trying to do what works - trying to do what matters*

hihi, det er sjovt som mange af navnene bliver lavet om henad vejen. Her
i huset er det faktisk kun Sofie som altid bare hedder Sofie, hun
reagerer simpelthen overhovedet ikke hvis jeg kalder hende noget andet.
Johan hedder oftest Jos eller noget i den retning og Oliwer har så mange
forskellige kælenavne at posten her bliver meget lang hvis jeg skal
liste dem alle
Selv kaninerne hedder hedder egentligt ikke ret tit deres navne (jeg har
tre kaniner).
Men jeg er ret vild med navnet Tabasco, så det kunne jeg nok godt finde
på at hugge til en fremtidig mis