Win2k går ned
Fra : Morten

Dato : 28-01-01 14:12

Hej NG

Jeg har et større problem med mit hjemme-netværk. Jeg har to maskiner opsat
i et lille netværk med det formål at dele en stafo linie. Den ene er en
Win2k pro og den anden Win98. Mit porblem er så at hvis Win98 maskinen
prøver at hente en fil fra Win2k pro maskinen. Så går systemet på Win2k
maskinen ned. Den genstarter simpelthen! Der er ingen problemer den anden
vej, og deling af internettet virker også fint.
Hvad kan der værre galt?

På forhånd tak
//Morten
[www.spiderweb-design.dk|morten_raun@spiderweb-design.dk]
ICQ:71204048

Fra : Metuz

Dato : 29-01-01 10:22

lidt mere information om dit system kunne være smart f.eks CPU, netkort

/Metuz www.hardwaresiden.dk PC og PS2

Fra : Morten

Dato : 29-01-01 17:43

"Metuz" skrev :

> lidt mere information om dit system kunne være smart f.eks CPU, netkort

Sorry kommer her:

Pentium 2 233MHz
128 mb ram
to stk. 10mbit NE2000 kombatible netkort