Spørgsmål vedr. Ericsson T65 ( Navnet lyde~
Fra : Ricki

Dato : 13-03-02 08:29

Hej,

Er der nogen der kan fortælle mig om subj. har overførsel via infrarød til
PC? Jeg skulle nemlig gerne bruge den til at koble en bærbar på nettet, og
der er ingen com-port i computeren.

Hilsen Ricki

Fra : Cassandra

Dato : 13-03-02 08:38

hejsa

Nej der er desværre ikke IR port på en T65

Mvh
"C@ss"

PS. Måske du skulle læse dit indlæg fra i går som jeg også svarede på
!!!!!
Ricki <webfabrikken_NOSPAM@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6mv32$oh6$1@sunsite.dk...

Fra : Martin Heller

Dato : 13-03-02 18:33

"Ricki" <webfabrikken_NOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan fortælle mig om subj. har overførsel via infrarød til
> PC?

Det har den ikke.

Fra : Ricki

Dato : 13-03-02 21:30

"Martin Heller" <mr_heller@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Ricki" <webfabrikken_NOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det har den ikke.

OK

Fra : wheeeeeeee

Dato : 14-03-02 17:16

snip
> Er der nogen der kan fortælle mig om subj. har overførsel via infrarød til
> PC? Jeg skulle nemlig gerne bruge den til at koble en bærbar på nettet, og
> der er ingen com-port i computeren.

T39?

Fra : JMo.

Dato : 14-03-02 17:49