MS Windows
briani 27239
W2k tidszone-gakgak - Let's do the time wa~
Fra : Ole Nielsby

Dato : 13-03-02 07:48

For nogle dage siden opdagede jeg at uret på maskinen var stillet
tilbage til 17. marts 1994, og tidsstemplet på alle meddelelser i OE
var udsat for en tilsvarende forskydning.

Jeg satte tiden frem til d.d., men OEs tidsstempler var stadig 8 år
forskudt, både for nye og gamle meddelelser.

I dag faldt det mig så ind at tjekke tidszonen, og ganske rigtigt, den
var gået i grassat. Rettede den til Wien-Københavnstrup-Mundelstrup,
og nu er alt tilsyneladende OK, bort set fra at de filer der er ændret i
mellemtiden, nu er tidsstemplet marts 2010.

Min hardware er testet OK.

Er der nogen her der har oplevet tilsvarende?

Findes der en timewarp-utility der kan flytte fil-tidsstempler fra et
bestemt interval til et andet interval?

ON/***fjern sneglen fra min svaradresse***

Fra : Arcana

Dato : 13-03-02 17:16

"Ole Nielsby" <ole.nielsby@snailmail.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der en timewarp-utility der kan flytte fil-tidsstempler fra et
> bestemt interval til et andet interval?

Virus? Eller hvad med batteriet på mobo'et?

/arcana