Indekat og Franske Altaner
Fra : Esben Kiel Sørensen

Dato : 28-01-01 13:51

Hej!!

Jeg har en kat på 8 mdr. Den er så frygteligt nysgerrig, så hvis jeg åbner
min franske altan er den straks henne og balancerer på kanten af afgrunden.
Jeg bor på 3. sal, så et styrt vil være den sikre død.

Hvad kan jeg gøre?? Jeg har sat net for for neden, men efterhånden som
katten bliver ældre kan den jo spring/kravle højere op.. Findes der en
eller anden form for indsat eller hvad??

Jeg har sammen problem med Vippevinduer?? Hvad gør jeg der??

Hilsen

Esben og Miv
(det er Miv, som er katten..

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 28-01-01 13:59

Hejsa..

Uha, det lyder sørme farligt !! Jeg vil da nok mene, at en kat på 8 mdr
skulle være i stand til at hoppe det, som skulle til her !!

Nu er jeg faktisk ikke helt sikker på, hvad en fransk altan er...
bondetøs... hi hi.. ) men kunne du ikke lave en ramme til døren ( hvis der
altså er en dør ?? ) og sætte fluenet for ?? Det havde vi til flere af vores
vinduer, hvor vi boede før.. Det er nemt lavet, og så bare lige et par kroge
i karmen, så sidder den der.. Masser af luft - men ingen fluer ind.. og
vigtigst af alt : ingen kat ud !! ( og ned.. gys !! )

Hilsen Pia

--

Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

Esben Kiel Sørensen <esbenKiel@-NOSPAM-mail.dk> skrev i en