Jeg forstår det ikke, hvordan kan.....
Fra : Heine Jørgensen

Dato : 13-03-02 00:42

Hej gruppe!

Jeg faldt over denne side www.pzycodesign.dk

Hvordan har han lavet de hvide søjler som adskiller det hele?

Det er da utroligt er det ikke?

Med venlig hilsen
Heine

Fra : scn

Dato : 13-03-02 01:08

"Heine Jørgensen" <ingenmail@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c8e9234$0$87634$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej gruppe!
>
> Jeg faldt over denne side www.pzycodesign.dk
>
> Hvordan har han lavet de hvide søjler som adskiller det hele?
>
> Det er da utroligt er det ikke?

Nej, det er bare tomme kolonner....
se linie 151 og 411 der er width="10" gæt hvad den gør.

Det er desuden dårlig kode....

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : scn

Dato : 13-03-02 01:11

> [...]
> Hej gruppe!
>
> Jeg faldt over denne side ...........
>
> Hvordan har han lavet de hvide søjler som adskiller det hele?

Kan det tænkes at det er din side ?
den ser ny ud, når den også lige er dukket op i Ris+ros gruppen

Fra : Heine Jørgensen

Dato : 13-03-02 01:19

"scn" <scn@falsk-mail.dk> wrote in message news:a6m5en$ogd$1@sunsite.dk...

> Kan det tænkes at det er din side ?
> den ser ny ud, når den også lige er dukket op i Ris+ros gruppen

Det var der jeg fandt den. Det er ikke min side du må gerne tjecke ip'erne
hvis du stadig tvivler.
Hvis han har samme ip som mig vil jeg nok undre mig meget.

Heine

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-03-02 01:18

"Heine Jørgensen" <ingenmail@mail.dk> skrev:

> Hvordan har han lavet de hvide søjler som adskiller det hele?

Med tabeller og en masse - en masse 'ikke valid' kode og en smule css -
kig selv efter i koden

> Det er da utroligt er det ikke?

Ja!
Det mest utrolige er at han bruger sort tekst på mørkegrå baggrund - det
er næsten ulæseligt.

Nej!
Jeg fatter ikke at en webdesigner kan slippe af sted med den kode.

--
Allan

Fra : damn

Dato : 13-03-02 01:16

Allan Vebel skrev i meddelelsen ...

> [...]
>er næsten ulæseligt.
>
>Nej!
>Jeg fatter ikke at en webdesigner kan slippe af sted med den kode.

øhh hvad skulle der ske? Kan man blive anholdt for en dårlig kode

Johs

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 13-03-02 01:33

damn wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> øhh hvad skulle der ske? Kan man blive
> anholdt for en dårlig kode

Besnærende tanke...

Og faktisk er situationen tænkelig i USA De har nemlig lovgivning som
regulerer statens brug af software. Den skal være tilgængelig for
handicappede. Siden tilgængelighed i bund og grund bare handler om at kode
på den rigtige måde - ja, så kan man vel blive anholdt eller få bøder for
at lave dårlig kode.

Mvh
Jonas

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-03-02 02:41

"damn" <fedevaps@yahoo.dk> skrev:

> øhh hvad skulle der ske? Kan man blive anholdt for en dårlig kode

Han burde i hvert fald

Jeg fatter bare ikke at nogen kan få sig selv til at bringe et link til noget
så ringe.

--
Allan

Fra : Heine Jørgensen

Dato : 13-03-02 17:23

Hvis man så kigger på http://www.pzycodesign.dk/index.asp?site=babes

Hvordan har han så opstillet dem?? De står jo på en ret så lige række!
Hvordan?

Heine

Fra : scn

Dato : 13-03-02 18:02

"Heine Jørgensen" <ingenmail@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c8f7ccb$0$99203$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hvis man så kigger på http://www.pzycodesign.dk/index.asp?site=babes
>
> Hvordan har han så opstillet dem?? De står jo på en ret så lige række!
> Hvordan?

Se i koden linie 183 og frem
Alt kan ses i koden.....