Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Efterlysning
Fra : Helle Fagerberg

Dato : 12-03-02 23:01

Mon der er nogen som ved, hvor man kan oprette en mappe henne på nettet.
En mappe, hvor jeg kan lægge billeder i, som venner og familie kan downloade
????
Det skal helst være et sted, hvor det er på dansk, da jeg aldrig har
oploadet billeder før.
Håber nogen kan hjælpe.
På forhånd tak.
Helle

Fra : Simon Veith Reinholt

Dato : 12-03-02 23:01

Yahoo har vist sådan en funktion. Jeg kan ikke huske hvorhenne, men der er
sikkert et link fra yahoo.dk.

mvh Simon

Helle Fagerberg <Helles@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6ltis$342$1@sunsite.dk...

Fra : HB Nielsen

Dato : 12-03-02 23:22

Prøv på http://www.click.dk

MVH
HB

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-03-02 23:28

Helle Fagerberg wrote:

> Håber nogen kan hjælpe.

http://www.megapixel.dk/
megapixel -
- er en dansk service på Internettet, hvor brugere har mulighed for at
oprette et gratis online fotoalbum, så billederne kan deles med andre.

Fra : emj

Dato : 13-03-02 00:11

Helle Fagerberg skrev i <a6ltis$342$1@sunsite.dk>:

>En mappe, hvor jeg kan lægge billeder i, som venner og familie kan downloade
>????
>Det skal helst være et sted, hvor det er på dansk, da jeg aldrig har
>oploadet billeder før.

Hvad med at bruge din egen hjemmesideplads på Telias server?
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Madsen

Dato : 13-03-02 01:44

emj skrev:

> Hvad med at bruge din egen hjemmesideplads på Telias server?

Ja, det var afgjort også mit første forslag. Her ligger der jo nok
nærmest 10 MB. eller mere, gratis til rådighed.

Madsen.

Fra : Nis Møller

Dato : 13-03-02 22:51

Hej Helle,
Jeg bruger selv min egen hjemmeside. Som regel har man en 10-20 Mbyte til
hjemmeside. Brug dem til billeder. Du kan uploade med et program som
Cute-ftp.

Hilsen Nis

Fra : Helle Fagerberg

Dato : 14-03-02 00:33

"Nis Møller" <nis@ready.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg bruger selv min egen hjemmeside. Som regel har man en 10-20 Mbyte til
> hjemmeside. Brug dem til billeder. Du kan uploade med et program som

Hej Nis og alle i andre.
Jeg har en hjemmeside, som jeg har lavet via en guide, da jeg ikke har
forstand på at bruge det de kalder FTP og din Cute-ftp.
Men på min hjemmeside har jeg også en masse billeder, men jeg kan ikke bruge
dem som jeg gerne vil, med at andre kan downloade dem.
Man kan godt højreklikke på billederne og " Gem som", men så bliver de gemt
som bmp-filer.
Også selv om det er jpg og gif, så det er ret irreterende.
Så jeg tænkte om nogen kendte et sted, hvor man simpelthen fik plads til en
mappe til både billeder, giffer og evt. små programmer, som man så oploadede
via sin egen browser ?
Hvis i forstår hvad jeg mener ????
KH Helle

Fra : Per Bau

Dato : 14-03-02 01:06

"Helle Fagerberg" <Helles@privat.dk> wrote in message

> [...]
en
> mappe til både billeder, giffer og evt. små programmer, som man så

Prøv her Helle http://photos.msn.dk/

/Per