Reminder - kattetræf på fredag i Måløv
Fra : Kate

Dato : 12-03-02 21:59

Jeg ville bare lige huske jer på at i skal ud og nusse Lante på fredag.
Er der nogle som ikke har stukket hovedet ud af busken endnu, så kan
det stadig nåes Bare skriv og i vil modtage en mail med de
nødvendige oplysninger.

Kommer i ved 19-tiden?

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 22:52

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> writes:

> [...]
> Er der nogle som ikke har stukket hovedet ud af busken endnu, så kan
> det stadig nåes Bare skriv og i vil modtage en mail med de

ævæv sender du så lige lante over til det jydske så han kan få en
krammenussetur fra mig også *gg*
Nå ik, så må du give ham en ekstra fra mig ;))

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-03-02 23:10

....... man kan godt komme med selv om man ingen kat har

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Kate

Dato : 13-03-02 17:45

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> ævæv sender du så lige lante over til det jydske så han kan få en
> krammenussetur fra mig også *gg*

Neeeeeej, jeg kan jo ikke undvære ham ret længe. Godt nok skal jeg til
Kolding sidst på måneden, men min søster vil ikke blive glad hvis jeg
tager ham med (Hun og den ene datter er meget allergisk)

> Nå ik, så må du give ham en ekstra fra mig ;))

Ja, se det vil jeg gerne gøre.

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-03-02 20:21

> [...]

> Kolding sidst på måneden, men min søster vil ikke blive glad hvis jeg
> tager ham med (Hun og den ene datter er meget allergisk)

Regnede jeg heller ikke med *snøft* Synes også at jeg kender det med
at savne rovdyret når man kommer rundt om hjørnet..*gg*

> Ja, se det vil jeg gerne gøre.

Mange tak..;))

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-03-02 23:50

Ja, jeg kan jo desværre ikke komme - skal til bestyrelsesmøde... - men jeg
vil ønske jer en god aften, og giv lige Lante et par ekstra nus fra mig,
ikk´?

Mange hilsner
Camilla

Fra : Kate

Dato : 13-03-02 17:46

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> Ja, jeg kan jo desværre ikke komme - skal til bestyrelsesmøde... -
> men jeg vil ønske jer en god aften, og giv lige Lante et par
> ekstra nus fra mig, ikk´?

Bestyrelsesmøder må fra nu af forlægges til torsdage
Jow, Lante modtager gerne alle de nus han kan få.

Kate

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-03-02 00:31

d. 12/03/02 21:59 skrev Kate på oliwer@wanadoo.dknoget i artiklen
J_tj8.1989$wk6.976384177@news.orangenet.dk:

> Jeg ville bare lige huske jer på at i skal ud og nusse Lante på fredag.

som om man kunne glemme det

> Kommer i ved 19-tiden?

Yep!

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-03-02 08:59

Vi glæder os meget til at møde Lante og en masse fra ng.
mvh Camilla & NP