Bluetooth på en Ericsson T39
Fra : Mogens

Dato : 12-03-02 21:39

Jeg har købt et IBM Bluetooth PC Card II (kører XP-PRO), og mener
dermed at have forudsætningerne for at kunne kommunikere med mobilen.
Installation af SW til kortet forløb problemløst.
Via kontrolpanel via "View devices in range" se at PC'en kan se
telefonen.
Når jeg prøver at syncronisere via XTNDConnect, siger den "Unable to
detect phone, verify that nothing is blocking the infrared link or
that the cable is securely connected". Derfor: Hvordan får jeg
syncroniseringen til at ske via Bluetooth ?
Når jeg kører "Communication troubleshooter" ender resultatet med
denne besked "You must install a supported Bluetooth PC device and
software to utilize the Communication Troubleshooter application.
Please see the Ericsson support site for a list of supported devices",
d.v.s. Ericsson softwaren kender åbenbart ikke mit kort !?

Vh/ Mogens

Fra : ruddi

Dato : 15-03-02 22:41

Hej Mogens
Jeg har samme problem på en T68 og har været i kontakt med Ericsson, "der
findes ingen driver til XP" var deres svar. Dette kunne ikke stille mig
tilfreds så jeg skrev til deres HQ. samme svar tilbage.
Jeg ved ikke om du kan bruge dette til noget, jeg kunne ikke og skifter til
Nokia som har noget der virker.
En skuffet Ericsson kunde!!!!!!!!!!!!!!!

Hilsen
Michael