Kvittering for sms ved TDC
Fra : Morten HB

Dato : 12-03-02 20:42

Jeg synes jeg havde læst at TDC skulle være stoppet med at sende
kvitteringer for sms'er, men da jeg fandt mit Telmore kort fra fra skuffen
og prøvede at sende en sms fik jeg en rapport tilbage.

Er det fordi jeg har rapporter slået til i menuen på min Nokia, eller er de
bare ikke stoppet endnu?

Jeg overvejer at skifte Orange permanent ud med Telmore, men vil lige sikre
mig omkring det med kvitteringerne. Jeg er en af de få der faktisk gerne vil
have kvitteringerne for at kunne følge lidt med i hvornår mine sms'er bliver
afleveret.

Hvis jeg nu skulle skifte min Nokia ud med en Ericsson, har den så samme
mulighed for at få en rapport i indbakken når en besked er afleveret, og vil
det også virke med TDC/Telmore?

/Morten

Fra : Dennis Lange

Dato : 12-03-02 21:21

"Morten HB" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> skrev i en meddelelse

> Er det fordi jeg har rapporter slået til i menuen på min Nokia, eller er
de
> bare ikke stoppet endnu?

Ja

> [...]
vil
> have kvitteringerne for at kunne følge lidt med i hvornår mine sms'er

Det får du hvis du sætter din tlf. op til det.

> Hvis jeg nu skulle skifte min Nokia ud med en Ericsson, har den så samme
> mulighed for at få en rapport i indbakken når en besked er afleveret, og
vil
> det også virke med TDC/Telmore?

Mon ikke, men jeg er ikke Ericsson ekspert, så jeg sender bolden videre
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Peter Rongsted

Dato : 13-03-02 15:11

"Morten HB" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> wrote:

> [...]
>og prøvede at sende en sms fik jeg en rapport tilbage.
>
>Er det fordi jeg har rapporter slået til i menuen på min Nokia, eller er de

Hvis du har bedt om en rapport, ja så får du en rapport. Før i tiden fik
du en rapport om du ville eller ej.

> [...]
>mulighed for at få en rapport i indbakken når en besked er afleveret, og vil

På min T68 (R1B) kan man sætte den til at aflevere en rapport. Når så
rapporten kommer, har Ericsson valgt den geniale tekst "Meddelsen er
afleveret". Der står bare ikke noget om til hvem og hvornår. Så hvis man
har sendt flere beskeder kan man ikke med det samme se, hvem der nu har
fået tændt mobilen. Man kan dog gå ind i udbakken og for hver enkelt
afsendt besked trykke på menu-knappen og vælge status. Så får man at
vide og beskeden er afleveret, men stadig ikke noget om hvornår.

Så Ericsson er ikke helt på niveau med Nokia endnu på det punkt.

Peter

Fra : Morten HB

Dato : 13-03-02 18:35

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> wrote in message
> [...]
> afsendt besked trykke på menu-knappen og vælge status. Så får man at
> vide og beskeden er afleveret, men stadig ikke noget om hvornår.

Det var nogenlunde sådan det forgik på den Siemens S35 jeg havde i 2 dage
før jeg solgte den til fordel for en Nokia 6210....
Det er svært at vænne sig til andet når man har haft Nokia i mange år...

> Så Ericsson er ikke helt på niveau med Nokia endnu på det punkt.

Nej desværre... Det ender nok med at jeg venter til Nokia kommer med deres
6310i, og så undværer farvedisplay. 6310i har ellers alt hvad jeg har brug
for....

/Morten

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-03-02 00:43

"Morten HB" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> wrote in

> [...]
> i 2 dage før jeg solgte den til fordel for en Nokia 6210....
> Det er svært at vænne sig til andet når man har haft Nokia i

Siemens M35 har da en meget bedre håndtering, den viser hvem,
afsendelsestid og modtagelsestid

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt