Onside temaet???
Fra : Michael Sørensen

Dato : 12-03-02 21:11

Hej gruppe

Er der nogen, der ved hvilken sang TV-3's fodboldmagasin Onside bruger som
tema?

mvs

/MS

Fra : Nick Christensen

Dato : 13-03-02 22:36

> Er der nogen, der ved hvilken sang TV-3's fodboldmagasin Onside
> bruger som tema?

"Safri Duo - Baya Baya (Future Breeze Remix)"

Fra : Michael Sørensen

Dato : 14-03-02 17:23

> "Safri Duo - Baya Baya (Future Breeze Remix)"

Tak for hjælpen.

Fra : Lunde

Dato : 17-03-02 14:00

Hvad med det nye tema?
det lyder som safri duo vs. barthezz men jeg kan ikke finde en som lyder som
det nye tema til fodbold magasinet

Fra : Kasper Aae

Dato : 17-03-02 18:48

On Sun, 17 Mar 2002 13:59:35 +0100, "Lunde" <lunde@post8.tele.dk>
wrote:

>Hvad med det nye tema?
>det lyder som safri duo vs. barthezz men jeg kan ikke finde en som lyder som
>det nye tema til fodbold magasinet

Den de spiller i reklamerne er, som Nick sagde, Future Breeze remixet
af Baya Baya.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com