Encyclopædia Britannica DVD til MacOS X
Fra : Per Erik Rønne

Dato : 12-03-02 19:43

Jeg var i dag inde i OfficeLine, hvor jeg så at de nu havde fået
Encyclopædia Britannica på DVD. Udgaven var beregnet til MacOS 8.6 og
på/og også til MacOS X/. Den indeholdt derudover Merriam Webster [ukendt
version], et atlas + en del mere, som man ikke kunne se på pakningen.

Der er tale om den fulde tekst fra verdens bedste leksikon. Jeg kan også
huske at den er multimediebaseret - altså med film og animationer m.v.

Prisen var 995 incl. moms.

Jeg har selv EB 99 i en udgave som både kan bruges til Mac og Win, og
hvor grænsefladen går gennem Netscape. Så jeg sprang altså ikke til med
det samme.

Men jeg tror nok at der er nogle her der er interesserede.

--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.