Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kortlæser Compact og smartmedia -
Fra : Steen

Dato : 12-03-02 18:42

Søger en kortlæser til Compact Flash og Smartmedia - USB - Windows XP
- gerne sort og lidt smart men ikke et krav.

Fra : CRH

Dato : 12-03-02 19:38

"Steen" skrev >

Fra : Gjøl

Dato : 12-03-02 19:58

"CRH" <crhNOSPAM@sprit.dk> skrev i en meddelelse news:a6lht9$ncr$1@sunsite.dk...

> "Steen" skrev >

Jeg bruger en PQI Travel USB, den læser alle kort og samtidig indeholder den
indbyggede HD 16 MB, den har mål som en pakke cigaretter (20 stk) men 3 gange så
tynd.
Kostede 449,00 kr. og næsten alle ITpushere har den.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 12-03-02 23:36

> [...]
den
> indbyggede HD 16 MB, den har mål som en pakke cigaretter (20 stk) men 3

Er den god (hurtig, og stabil)?

Jeg vil købe en til brug på mit arbejde og hjemme, så den skal også være
mekanisk stabil.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Gjøl

Dato : 14-03-02 09:49

"Anders Sørensen" <ats@NoSpam.computer.dk> skrev i en meddelelse

> "Gjøl" <canislupus@UDpc.dk> skrev i en meddelelse

> Er den god (hurtig, og stabil)?
>
> Jeg vil købe en til brug på mit arbejde og hjemme, så den skal også være
> mekanisk stabil.

Jeg vil sige til hurtigheden, ja det er den vel, den bliver, når du sætter USB
stikket i, opført som en selvstændig enhed og så er det blot at åbne og se
billederne, det langsomste er dit billedbehandlingsprogram, for billederne er der
straks, den er lukket op dvs. så nsart du har klikket på ikonet. Stabil ja jeg har
ikke haft fejl på den, er der et minus er det vel prisen, men det er jo generelt
for ekstraudstyr.

Der er intet mekanisk i der kan gå itu, kortet sidder ganske godt fast i medens du
arbejder, jeg har ikke prøvet Smartmedia kort i den endnu, for jeg har intet der
kører med dette kort.

Jeg er meget tilfreds med den, jeg havde før et PCMCIA kort der kunne indeholde
FlashCard, men det kunne jeg kun bruge på min bærbare og det var kun en halv
løsning, dette kan bruges til alt der har USB, jeg glemte at sige at der medfølger
en forlængerledning på 30 cm. eller der omkring.