Ang. Bad Taste - Ole, hvor blev du af?
Fra : Bjarne_Goldbaek

Dato : 12-03-02 17:22

Ole, du tilbød mig Bad Taste på DVD for 140,-... Jeg er mere end
interesseret. Vil bare lige høre, om tilbudet stadig står ved magt, og
vil0 du i så fald kontakte mig?

Mvh. Michael

http://www.kandu.dk/

Fra : buller

Dato : 12-03-02 21:12

Fra : Ole Kofoed

Dato : 12-03-02 21:25

"Bjarne_Goldbaek" <Bjarne_Goldbaek.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> vil du i så fald kontakte mig?

Mail er afsendt.

Mvh.

Ole

Fra : Ole Kofoed

Dato : 12-03-02 23:19

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse

> Mail er afsendt.

Og din mailadresse ser ikke ud til at virke? kan du sende mig en adresse
der funker?

Mvh.

Ole

Fra : Bjarne_Goldbaek

Dato : 13-03-02 13:49

> Og din mailadresse ser ikke ud til at virke? kan du sende mig en
adresse
> der funker?
>
> Mvh.
>
> Ole

Hmm... jeg har ellers modtaget mails på normal vis som hele tiden. Men,
nej, jeg kan ikke se din mail... ...? Underligt... Prøv igen på
mil@sol.dk, ellers prøv tenen@mail.tele.dk.

Det var sgu underligt.

Mvh. Michael

http://www.kandu.dk/