MS Windows
briani 27239
Lukning af computer under XP
Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 12-03-02 16:27

Havde tidligere Windows 2000 Pro DK liggende, og når jeg gik ind under "luk
computer" så slukkede dyret automatisk.

Efter at havde installeret XP Pro DK, så skriver den "Nu kan du slukke din
computer..." også skal jeg gøre det på kontakten.

Er det ikke muligt at ændre denne funktion i XP, så den slukker selv?

Mvh.

Thomas

Fra : Flemming Jensen

Dato : 12-03-02 17:17

Hej Thomas , GJØL har d 17-02-2002 givet svar til samme spørgsmål, som jeg
selv har gjort brug af, og det virker(selvfølgelig)

Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 16-03-02 13:58

Det virker ikke hos mig, den genstarter bare hver gang!

Fra : cybs

Dato : 23-03-02 23:49

> [...]
>
> Hej Thomas , GJØL har d 17-02-2002 givet svar til samme spørgsmål, som jeg
> selv har gjort brug af, og det virker(selvfølgelig)

Men det løste jo faktisk ikke problemet for ham som spurgte i
nævnte tråd.

Desuden er Thomas's problem anderledes - hans stopper
ved "Nu kan du slukke....", mens den andens genstartede.

cybs
som har fået strømstyringsproblemer på hjernen og
gerne vil købe Thomas's.....

Fra : Hagman

Dato : 12-03-02 17:09

Søg først, spørg bagefter.
Det spørgsmål har været stillet, og besvaret masser af gange !

Hagman.

Fra : cybs

Dato : 23-03-02 23:36

> [...]
>
> Efter at havde installeret XP Pro DK, så skriver den "Nu kan du slukke din
> computer..." også skal jeg gøre det på kontakten.

Du kan bytte computer med mig - jeg forsøger at få min
XP (dog home-version) til at fungere på netop den måde -
da jeg har brug for at kunne tænde og slukke hele
svineriet fra én kontakt. Og det har endnu ingen kunnet
fortælle mig hvordan jeg gør..........

Nå ikke (-:

Jamen - når du finder fejlen, så fortæl mig i det mindste
om den, så jeg kan installere den.

Og nej, jeg gør ikke nar - jeg har faktisk brug for dette
- et spørgsmål om handicap-tilgængelighed...

cybs