MS Windows
briani 27239
XP Pro Dk + McAfee = Outlook Express 6.0 d~
Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 12-03-02 16:20

Er der andre der har været ude for det samme?

Fejltype: Outlook henter mails ned, men de forsvinder ligeså hurtigt fra
indbakken igen. Desuden kan jeg ikke hente newsgrupper ned, der kommer en
"ukendt fejl".

Hvilket virus program kan køre på XP, uden at påvirke Outlook Express 6.0 ?

Mvh.

Thomas

Fra : Pico

Dato : 12-03-02 18:22

"Thomas K. Østerbye" <osterbye@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c8e1c92$0$250$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> indbakken igen. Desuden kan jeg ikke hente newsgrupper ned, der kommer en

Det lyder mærkeligt. Har du været din opsætning igennem i OE ?

> Hvilket virus program kan køre på XP, uden at påvirke Outlook Express 6.0 ?

Jeg kører Norton 2002, ingen problemer. Alt hvad jeg har ændret i standard
opsætningen er at jeg ikke gider have den til at skanne udgående post.
Pico

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 12-03-02 22:39

> [...]
> "ukendt fejl".
>
> Hvilket virus program kan køre på XP, uden at påvirke Outlook Express 6.0
?

McAfee har erkendt fejlen.

Du kan hente en patch på deres side som skulle rette det:
http://download.mcafee.com/updates/upgrade_patches.asp

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 13-03-02 00:02

Hej Thomas
Jeg har haft XP + McAfee + OE 6.0 uden problemer siden den kom frem i
november.
Min XP er altså XP home dk.
Er du sikker på at du har den rigtige version af McAfee?
Hilsen
Jørgen