Tilykke til Melissa
Fra : jensenjs

Dato : 12-03-02 15:28

Henrik kan du give Melissa en krammer og et stort tilykke
MVH jensenjs

Fra : Pernille Scharff

Dato : 12-03-02 15:33

I dag er det Melissas fødselsdag, mi-jav, mi-jav, mi-jav, hun sikkert
sig et kradsetræ får, som hun har ønsket sig i år, og dejlig
kattelagkage med rejer til...

Kære Melissa,

tillykke med fødselsdagen - vi håber at dit menneske giver dig masser af
dejlige rejer og at du er glad for din fødselsdagsgave....

Spinbrum og næsemøz

Ce'Nedra og Silk

Fra : Gitte J

Dato : 12-03-02 16:06

-Også et megastort tillykke herfra
Freja og Gitte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 18:20

"Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> writes:

> -Også et megastort tillykke herfra
> Freja og Gitte

taak *spinbrum*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 18:19

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> writes:

> [...]
>
> tillykke med fødselsdagen - vi håber at dit menneske giver dig masser af
> dejlige rejer og at du er glad for din fødselsdagsgave....

*spin-brum* taak, kradsetræet har ham mennesket sat op, men jeg er
ikke lige så glad for det endnu, man bliver jo forsigtig med alderen
*spin* Og rejer fik jeg også, men først efter at jeg havde været ude
og lufte ham mennesket..*spin*

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-03-02 16:26

Også her fra skal lyde et Højt Hurra for Melissa - Tillykke med fødsdagen
Melissa *S*

Hilsen & Potedask fra
Joan, Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 18:22

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> writes:

> Også her fra skal lyde et Højt Hurra for Melissa - Tillykke med fødsdagen
> [...]

Taak *spinbrum & potedask* retur

Fra : Kate

Dato : 12-03-02 16:46

Kære Melissa

Tillykke med fødselsdagen. Håber Henrik gi'r dig en god gave og rejer
på sengen.

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 18:26

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> writes:

> Kære Melissa
>
> Tillykke med fødselsdagen. Håber Henrik gi'r dig en god gave og rejer
> på sengen.
>
> Kate

Øhh, han gav mig ikke noget på sengen *hvæs* Men jeg fik jo et
kradsetræ et kæmpestort et, men det er jeg ikke endnu så glad for,
undtagen når han lægger nogle guffere på en af hylderne..*spin* Og
rejerne fik jeg først efter at jeg havde været ude og lufte ham, han
troede rigtig at han var smart, fordi han tog rejerne ud af køleskabet
inden vi gik, fordi han så troede at jeg ikke ville gå så langt, men
snydt *spin* han slap ikke så let *spin-fnis*

Fra : AEK

Dato : 12-03-02 21:14

Hej Melissa !

Du ønskes rigtig meget tillykke med den store dag.
Hvor er din far dog sød, at give dig så flot et kradsetræ - du er vist
storforkælet.

Lige et kys fra Oscar til dig.

/ Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 21:22

"AEK" <5678@jubiipost.dk> writes:

> [...]
>
> Du ønskes rigtig meget tillykke med den store dag.
> Hvor er din far dog sød, at give dig så flot et kradsetræ - du er vist

Hej Anya & Oscar

Taak *spinbrum* Ja, man kan vist roligt sige, at jeg har været heldig
med at opdrage ham *gg-spin*

Fra : Birgitte

Dato : 12-03-02 17:18

Hej Melissa
Et KÆMPESTORT tillykke med føsda'en,-
vi er ret så sikker på,-
at du en masser gaver må få,
hvis ikke vi din ejer med sømposen ramme,
og dig du skønne vi her vil kramme.
Missekram fra alle kattene i True Trust, men et specielt næsemøs fra Star
Wars
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 18:33

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> [...]
> og dig du skønne vi her vil kramme.
> Missekram fra alle kattene i True Trust, men et specielt næsemøs fra Star

Hej alle misserne i True Trust *spin* og Star Wars min
drømmehunk..*spin*

Taak stort spinbrum
Jeg fik kun kradsetræet *grr* men nænner næsten ikke at give ham med
sømposen fordi han huskede min fødsdag *spin* og så fik jeg en ½ pose
rejer *spin* så jeg tænker at jeg er rigtig sød ved ham i dag, så får
jeg måske resten af posen i morgen og så.. kommer sømposen *spin-fnis*

Og helt specielt til Star Wars et stort næsemøz og kindgnid fordi du
også huskede min fødsdag..*spinbrum*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 18:15

jensenjs <x@y.z> writes:

> Henrik kan du give Melissa en krammer og et stort tilykke
> MVH jensenjs

Det har hun fået..;D
Og en laaaanngg luftetur, for selvfølgelig er vejret godt på hendes
fødsdag ;))

Fra : Lene

Dato : 12-03-02 18:28

Kære Melissa :- )

Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen :- ) Håber at du både fik rejer og
en gåtur i det fine vejr :- ))

Hurra og knus fra Lene, Mira, Hule og Felix ( som kan fejre sin 1-års
dag d.20.03)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 20:32

Lene <Lene_lock@post.cybercity.dk> writes:

> Kære Melissa :- )
>
> Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen :- ) Håber at du både fik rejer og
> en gåtur i det fine vejr :- ))

taak ;D
Som tidligere skrevet fik jeg en laaaang gåtur idag, tænk ham
mennesket ville slet ikke hjem i dag, så jeg fik lov at bestemme
*spin* men det manglede også bare synes jeg, så han kom lidt omkring
*fnis*

Fra : Anita Christensen

Dato : 12-03-02 19:54

Jaaah... et stort tillykke til Melissa

Mange hilsner
Jumpy & co .. og Anita

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 20:34

"Anita Christensen" <baalac@hotmail*nospam*.com> writes:

> Jaaah... et stort tillykke til Melissa
>
> Mange hilsner
> Jumpy & co .. og Anita

Taak *soinbrum*

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-03-02 20:18

"jensenjs" <x@y.z> wrote in message
> Henrik kan du give Melissa en krammer og et stort tilykke
> MVH jensenjs

Ja også tillykke herfra og lad være med at vise Melissa det med at jeg bedre
kan li' de korthårede..jeg har jo, trods alt, ikke mødt HENDE endnu

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 20:40

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Ja også tillykke herfra og lad være med at vise Melissa det med at jeg bedre
> kan li' de korthårede..jeg har jo, trods alt, ikke mødt HENDE endnu

Taak *spinbrum* Og jeg har ikke vist hende det og gør det heller
ikke..;))
Jeg tændte "lidt" af på dit indlæg, fordi det for mig var en
forherligelse af design af naturen så den passer til menneskets
øjeblikkelige luner. Resultaterne af det er jo mangfoldige :((
Men dermed ikke skrevet at jeg på nogen måde mener at du er skyld i
det, det var mere det generelle i indlægget..;))

Nej du har ikke mødt hende endnu, men når/hvis du gør vil du forstå
hvorfor der nu er noget ganske særligt ved misbamser ;D

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-03-02 20:48

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message
> [...]
> Men dermed ikke skrevet at jeg på nogen måde mener at du er skyld i
> det, det var mere det generelle i indlægget..;))

Nej jeg tror godt jeg forstod det som det var ment og jeg synes absolut
heller ikke om _alle_ de mere eller mindre designede katte. Jeg bryder mig
heller ikke om den tendens der i følge min dyrlæge er ved nogle siamesere,
at deres hoveder bliver så flade at der faktisk ikke er plads til hjernen.
Altså hverken Bøv eller Jack er overforsynede i dén henseende, men
altså...Jack ER godt nok ret "fladpandet" Men også flot syn's jeg

> Nej du har ikke mødt hende endnu, men når/hvis du gør vil du forstå
> hvorfor der nu er noget ganske særligt ved misbamser ;D

Ja nu må vi jo se *G* Vi har faktisk planer om at campere ved Haderslev i
påsken (hvis ikke det bliver snevejr) så måske skal jeg holde øje med en kat
der er ude og lufte menneske

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 21:30

> [...]

> Altså hverken Bøv eller Jack er overforsynede i dén henseende, men
> altså...Jack ER godt nok ret "fladpandet" Men også flot syn's jeg

Ok, godt nok blev lige lidt skummel på mig selv - bagefter..;))
Det bliver de nu nok hurtigt trætte af, jeg husker at der engang var
problemer med collien, fordi hovedet blev avlet så smalt så der ikke
var plads til indholdet..;((
Næe, må jeg så bede om en misser med en ordentlig roe, så man kan klø
dem mellem ørerne *gg*

> Ja nu må vi jo se *G* Vi har faktisk planer om at campere ved Haderslev i
> påsken (hvis ikke det bliver snevejr) så måske skal jeg holde øje med en kat
> der er ude og lufte menneske

Hmm, hvor var det nu lige noderne til snedansen blev af...*gg*
Men hvor vil i så campere ved Haderslev, for der gives jo nogle muligheder..

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-03-02 21:59

> Hmm, hvor var det nu lige noderne til snedansen blev af...*gg*
> Men hvor vil i så campere ved Haderslev, for der gives jo nogle
muligheder..

FYYYH! Ingen snedans tak! Vi SKAL på campings - OG til Hedensted...

Vi har udset os en plads der hedder Aarøsund Camping (der er heste og den
store er "hestegal" for tiden)

Jeg håber den er lige så god som den ser ud til på tryk *G*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 22:21

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> FYYYH! Ingen snedans tak! Vi SKAL på campings - OG til Hedensted...

Skal i så fra Haderslev direkte til Hedensted ???
For så vil jeg da meget gerne med (indsæt gode ord og dårlig betaling)

> Vi har udset os en plads der hedder Aarøsund Camping (der er heste og den
> store er "hestegal" for tiden)
Lige hestegal dækker vist de fleste piger...*gg*

Om den er så god aner jeg ikke lige, men det er et skønt område helt
bestemt, suk. Var engang på tur lige ovre på den anden side til et
rystesammen arrangement, godt nok i august men stadig der er meget
natur derude omkring ;))

> Jeg håber den er lige så god som den ser ud til på tryk *G*

Jae, det tænker jeg den er vist ret populær..

Fra : Mette

Dato : 12-03-02 20:50

Hej Melissa.

Også tillykke med fødselsdagen herfra. Det lyder til du har opdraget dit
menneske godt, når du både får rejer og et klatretræ Håber du har haft en
god dag.

Mange hilsener Creamy og Mette.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 21:35

"Mette" <metteb@vejen-net.dk> writes:

> [...]
> menneske godt, når du både får rejer og et klatretræ Håber du har haft en

Hej Creamy og Mette

Taak *spinbrum*

Jae, lidt har det da hjulpet hen ad vejen...*spin*
men det manglede nu også bare at han hostede op med noget godt denne
gang, sidst fik jeg en foderbold og tænk.. han vil have at jeg selv
skal rulle rundt med den for at få noget ud.. mennesker altså..*suk*

Joe, dagen har da været god selvom han bare forlod mig i flere timer
fordi han skulle noget.. Men det var nu rart da han kom hjem igen lige
i tide til hans luftetur med mig *spin*

Fra : Morten Skjershede

Dato : 12-03-02 22:01

Hej Melissa...
Et stort mismiau tilykke og en stor krammer skal lyde herfra!

Morten,Ulrich...Grazilia & Kiba
http://www.yeoman.subnet.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 22:24

"Morten Skjershede" <mass@post.tele.dk> writes:

> Hej Melissa...
> Et stort mismiau tilykke og en stor krammer skal lyde herfra!
>
> Morten,Ulrich...Grazilia & Kiba
> http://www.yeoman.subnet.dk

Hej Grazilia & Kiba...Morten,Ulrich

Altså misser jeg kan se i har samme problem som mig, vi bør stå
først..

Taak *spinbrum* Og en krammenussetur til jer..;))

Fra : Ann K

Dato : 12-03-02 22:34

Miau Melissa.
Mjau, mriiiih miav miv... mjauu, jauuu, miauuh, mjahhh miauuuuuu chssss
miv. Miiiiiiauuuuuu !
Miau Saga.

Ps, Henrik - jeg håber at DU kan få noget forståeligt ud af det her...
JEG kan ikke )) Men Saga insisterede.... Mvh Ann

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-03-02 22:59

"Ann K" <tsars@os.dk> writes:

> [...]
>
> Ps, Henrik - jeg håber at DU kan få noget forståeligt ud af det her...
> JEG kan ikke )) Men Saga insisterede.... Mvh Ann

Miauu Saga

Miiroow, miijaauu spin mijau miijauu mirjhauu mirouw

spin miau Saga

ps Ann K, næ heller ikke jeg fatter en dyt.. men jeg håber at jeg fik
stavet det jeg nåede at få fat i rigtigt...

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-03-02 23:53

Man når det lige - man når det lige...

TILLYKKE MELISSA!! - og et Miaaauvvv i kor fra misserne Bast (som bestemt
synes, at hun _sagtens_ kunne være med i "misse-madamme-klubben", stiftet af
Saga og Melissa, da hun nemlig også er en skrap madamme... (og det synes
hendes mor også!)), Tutten, Dizzy, Cino, Lina og Loppen >^..^<

Mange hilsner
Camilla + misser

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-03-02 00:06

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> writes:

> [...]
> Saga og Melissa, da hun nemlig også er en skrap madamme... (og det synes
> hendes mor også!)), Tutten, Dizzy, Cino, Lina og Loppen >^..^<

skidt sætter bare uret lidt tilbage *gg*

Taak spinbrum

Og et stort mirouw til alle misserne..*spin*

jamen der er et eller andet ved de damemisser..*gg*

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-03-02 00:07

Et lidt forsinket tillykke til Melissa.
Jeg håber, at hun undskylder mig, men jeg har
stået på hovedet i flyttekasser i 14 timer nu - og er
stadig ikke helt færdig

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-03-02 00:48

d. 13/03/02 0:07 skrev Helle Andersen på katte@mail.dk i artiklen
a6m1ou$fig$1@sunsite.dk:

> Et lidt forsinket tillykke til Melissa.

Også fra os på Amager - her har været gæster hele aftenen *hvæs*, så
computeren har været slukket - vi ved godt hvordan man tænder, men mor
skubber tastaturet med startknappen ind under bordet så vi ikke kan skrive
på egen pote *fnys*
Men nu har hun endelig tændt _og_ er holdt op med at bruge Mac'en selv..
d.v.s. Ditte har afledt hende ved at råbe (det er hun god til), så jeg kan
pote lidt på tastaturet *gnæk*

Til lykke og et stort siameserspin fra Donna og Ditte...
*rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-03-02 11:28

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@mac.com> writes:

> [...]
> computeren har været slukket - vi ved godt hvordan man tænder, men mor
> skubber tastaturet med startknappen ind under bordet så vi ikke kan skrive

Altså mennesker..*grr* bare fordi de opdager en mail fra "opdrag dit
menneske i 10 lette trin" så kan man ikke få lov til at bruge deres
computer.. *fnys*

> Men nu har hun endelig tændt _og_ er holdt op med at bruge Mac'en selv..
> d.v.s. Ditte har afledt hende ved at råbe (det er hun god til), så jeg kan
> pote lidt på tastaturet *gnæk*

Orhh tak, fordi i vil have alt det "besvær" for at ønske mig tillykke *spin*

> Til lykke og et stort siameserspin fra Donna og Ditte...
> *rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Taak spinbrum

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-03-02 11:25

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> Et lidt forsinket tillykke til Melissa.

Taak spinbrum

> Jeg håber, at hun undskylder mig, men jeg har
> stået på hovedet i flyttekasser i 14 timer nu - og er
> stadig ikke helt færdig

Hmm yoga i flyttekasser Melissa ryster på hovedet *gg*

> Helle
> http://dekatten.dk
> http://kattenet.dk

Men du er tilgivet og jeg skulle sende et god arbejdslyst og et stort
spinbrum til mislingerne og ilderbasserne som jo nok undrer sig en hel
del over aktiviteten..;D