To nye bundkort og påhæng
Fra : Martin Dam Petersen

Dato : 12-03-02 15:25

Hejsa

Jeg skal købe bundkort med påhæng (dvs. minus skærm, mus og tastatur). Til
det har jeg 12.000,- til rådighed. Jeg samler det selv.

Jeg vil primært høre, hvilket bundkort der kan anbefales (er selv meget til
MSI) og gerne et samlet forslag, hvori komponenterne til/på bundkortet også
anbefales, så jeg ved at det jeg køber virker sammen.

Tak.

/martin

Fra : Martin Dam Petersen

Dato : 12-03-02 15:25

Uuuups, jeg glemte at sige, at jeg skal købe 2 styk.

/martin