MS Windows
briani 27239
Oprettelse af administrativ Passport
Fra : Claus

Dato : 12-03-02 14:40

Ved ikke lige hvor ellers end her jeg skulle spørge, men er der nogen der
ved hvordan jeg opretter en administrator konto på Passport hvor jeg så kan
oprette og administrere brugere derunder? Altså således at brugerne ikke
behøver kende deres kode m.v. Det et lidt meget arbejde at skulle oprette
hver enkelt bruger (40-50 styk).

Men måske kan man slet ikke dette? Synes jeg bare at jeg har set eet eller
andet sted, men kan ikke finde mere på det overhovedet.

Claus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-03-02 20:45

Hvis du mener Microsoft Passport, så har du ingen muligheder for
dette.