FT 1801 Tønder Amt - Haderslev amt
Fra : Judith Mortensen

Dato : 12-03-02 13:54

Hej NG,
Jeg prøver at finde nogle aner som skulle være i FT 1801. Kan det være
rigtig at jeg ikke kan finde Højst sogn, Tønder Amt og Bjerning sogn
Haderslev amt. Kan de evt. ligge under et andet sogn?
med venlig hilsen
Judith Mortensen

Fra : Hans Martin Laustsen

Dato : 12-03-02 14:32

Den Tue, 12 Mar 2002 13:54:29 +0100, Judith Mortensen skrev:

> [...]
>rigtig at jeg ikke kan finde Højst sogn, Tønder Amt og Bjerning sogn
>Haderslev amt. Kan de evt. ligge under et andet sogn?
For begge sogne gælder det at der blev foretaget folketællinge i 1803.
Bjerning sogn Haderslaev FT-1803 og FT-1845 er indtastet og er søgbar
http://ddd.dda.dk/

Højst sogn Tønder amt FT-180 er på nærværende under indtastning, så
der går nogen tid endnu inden den er søgbar.

Venlig Hilsen

Hans Martin Laustsen

Fra : Annelise Christensen

Dato : 12-03-02 15:14

Hej Judith.

Hvem mangler du i Højst sogn? Og læg mærke til at det er en 1803-tælling.

Med venlig hilsen
annelise

Fra : Judith Mortensen

Dato : 12-03-02 18:29

Hej Annelise
Jeg søger oplysninger om Hans Petersen Thømi og Anne Kirstine Hoeck
Callisen.
med venlig hilsen
Judith