MS Windows
briani 27239
prob. m. inst. af officexp
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 12-03-02 13:41

Når jeg sætter office-xp cd'en i, skriver den at den ikke kan få adgang til "windows installer", enten fordi man kører i
fejlsikret tilstand eller fordi den måske ikke er korrekt installeret.
Jeg kører ikke i fejlsikret tilstand, og så vidt jeg kunne læse på microsofts side, så er "windows installer" inkluderet i XP. Jeg
har prøvet at
sætte XP-pro cd'en i for at se om man kunne installere den for sig selv, men det ser det ikke lige ud til.
Håber på lidt hjælp!

Venligst Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-03-02 20:12

Tue, 12 Mar 2002 13:40:56 +0100, skrev Lars Lienhøft Larsen
<lars.lienhoeft.larsen@mail.dk>:

> [...]
>har prøvet at sætte XP-pro cd'en i for at se om man kunne
>installere den for sig selv, men det ser det ikke lige ud til.

Prøv at kør en Windows update og se om du kan finde en ny version
af windows installer - det var noget af det første jeg måtte
gøre, da jeg i sin tid installerede XP.

PS. Du bruger nogle meget lange linjer, linjelængden bør ikke
være over 65 - 70 tegn.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 12-03-02 21:58

> [...]
> gøre, da jeg i sin tid installerede XP.
>
> PS. Du bruger nogle meget lange linjer, linjelængden bør ikke

Hej Knud.
Tak for dit svar. Jeg vil prøve at køre en update, og se om det
hjælper. Desuden har jeg rettet linjelængden i OE.
Venligst Lars

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 13-03-02 10:06

> Jeg vil prøve at køre en update, og se om det
> hjælper.

Det hjalp desværre ikke
Andre forslag?
Larsen