Telmore - Nye lavere mobil priser
Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 28-01-01 12:42

Uden at gå i detaljer her i gruppen, vil jeg henvise interesseret
til www.telmore.dk.

Frank Rasmussen - TELMORE A/S
Høje Tåstrup Boulevard 39
2630 Tåstrup
www.telmore.dk - fr@telmore.dk

Fra : JK

Dato : 28-01-01 13:13

Denne gruppe er ikke beregnet til reklamer.

JK

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-01-01 18:32

"JK" <packer@forum.dk> wrote:

>Denne gruppe er ikke beregnet til reklamer.

Man kunne jo også vælge at opfatte det som information !
--
M.v.h. Ole

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-01-01 09:13

Ole Rasmussen skrev:

>Man kunne jo også vælge at opfatte det som information !

Det kunne man da. Så findes der altså slet ikke reklamer, kun
oplysning?

Hvorfor har man diskuteret reklame-tv så meget i Danmark og
forbudt reklamer i DR1 hvis det hele bare er oplysning?

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Jensn

Dato : 30-01-01 09:28

Bertel - ti nu stille ! Det er da rart at få lidt information direkte fra
udbyderen (Telmore) - Jeg synes faktisk at Frank virker som at han godt ved
at det
er farligt land han har bevæget sig ind på, og derfor går meget stille med
dørene.

Kom bare med flere "informationer", Telmore !

Det var noget helt andet snak hvis han, helt umotiveret, smed links op i
nyheds-
gruppen og lavede generel reklame for firmaet.

Som det har udviklet sig, pga. sådan nogle som dig, Bertel, så bliver det
bare
til unødvendige og uvedkommende mails som fylder gruppen

Slut herfra

Jensn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-01-01 14:48

Jensn skrev:

>Bertel - ti nu stille !

Er det en særregel der gælder for mig, eller er det generelt
forbudt at give sin mening til kende?

>Det er da rart at få lidt information direkte fra
>udbyderen (Telmore)

Så skulle du da gå ind på deres hjemmeside. At du vil læse
reklamer, kan ikke forpligte mig til at hente dem i
debatgrupperne.

>- Jeg synes faktisk at Frank virker som at han godt ved ...

Det gør han også. Han var med helt fra Fidos tid og ved udmærket
hvad netikette er. Jeg er overrasket over at han ikke overholder
den.

>Det var noget helt andet snak hvis han, helt umotiveret, smed links op i
>nyhedsgruppen og lavede generel reklame for firmaet.

Øh ... kan du ikke lige forklare forskellen på det og så det han
gjorde?

XFut dk.admin.netikette
(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 31-01-01 00:26

Hej Bertel

Bertel Lund Hansen <nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Det kunne man da. Så findes der altså slet ikke reklamer, kun
>oplysning?

Hm, det er vel som man opfatter det, for mig er reklame 'noget' der
fremhæver et bestemt produkt frem for andre, garneret med en masse
"dette er verdens bedste, skynd dig at købe" - Og det var der jo ikke
noget af i det konkrete tilfælde, så det ville jeg nok opfatte som
information.

Det kan også blor være det er mig der er lidt speciel, eksempelvis så
nærlæser jo også det bjerg af rigtige reklamer som postbudet fodrer min
postkasse med hver Mandag, uden iøvrigt at købe noget af det, men så ved
jeg hvad der findes på markedet, hvad det koster, og hvor det kan købes
= Information ?. - Men ellers er vi nok enige om at egentlige reklamer
skal holdes i de dertil indrettede grupper. - Og nu skal vi ikke lave
denne NG om til en reklamedebat gruppe, så EOD.
--
M.v.h. Ole

Fra : bebjo

Dato : 14-02-01 00:50

Jeg må hellere starte med at sige: Bertel du er på min ignore liste, så jeg
ser ikke dine inlæg.

Åhh nej er Bertle nu på spil igen, jeg kan meddele at jeg lavede samme
reklame og Bertel "meldte" mig til abuse@cc efter en del debat (jeg har set
reglerne for denne gruppe) resulterede i flg. som jeg har bedt om uddybelse
af, men endnu ikke modtaget

<---------------------------->
Det er ingen hemmelighed at mange menneske har personlig indtjening ved at
reklamere for
disse slags tilbud i mail og news, og som du selv skriver "Det er ikke
tilladt at købe/sælge eller bytte ting i denne gruppe, det være sig privat
eller kommercielt - der henvises til eksisterende relevante grupper".

Dit indlæg ligner meget denne slags reklame.

Vi modtager mange klager og giver dem videre til de relevante personer, for
at gøre nettet så
"vel spillende" som muligt.

Med venlig hilsen

"Navnet på manden"
CyberCity Internet
Abuse afd.

<---------------------------->
Jeg har i dag sendt flg. (navne slettet)

Hej .........
Jeg må endnu en gang bede om et svar:

Jeg føler mig meget forurettet, og ønsker enten at min konto hos CC lukkes
eller at jeg får ordentlige retnings linier eller en undskyldning for
"irettesættelsen".
Efter igen at have læst gruppens regler og drøftet dem med en ven der er
advokat, føler jeg IKKE at jeg har overtrådt nogen regler. Hvis jeg har vil
jeg stadig meget gerne vide hvilke, så jeg kan undgå det i fremtiden, eller
"irettesætte" CC for jeg syntes i er lidt hurtige med at reagere på
abuse-klager. Der er nogle mennesker på NG der stort set "lever af" at være
politimænd og i øvrigt ikke deltager aktivt i den for gruppen kørende debat.
Jeg mener at grupperne tager skade af denne begrænsning af "ytrings
friheden" og jeres tendens til tilsyneladende uovervejet at reagere på
klager.

Jeg har i øvrigt tænkt mig at referere denne dialog i sin fulde længde,
bortset fra person navne i nævnte gruppe samt admin.dk

Med , stadig forurettet men, venlig hilsen

<---------------------------->

Jeg syntes at det er ok at der bliver klaget over folk der bryder reglerne,
men "gå ikke i for små sko", jeg indsætter lige gruppens "regler"

<---------------------------->
1. Gruppenavn:
dk.teknik.telefoni.mobil

2. Beskrivelse:
Mobiltelefoni af alle slags.

3. Fundats:
Alt om mobiltelefoni, telefoner og operatører.

Det er ikke tilladt at købe/sælge eller bytte ting i denne
gruppe, det være sig privat eller kommercielt - der henvises til
eksisterende relevante grupper!

4. Begrundelse:
At få adskilt mobiltelefonidiskussionerne fra dk.teknik.telefoni
for at øge overblikket.

5. Moderering:
Nej

6. Forslagsstiller:
Karsten Jensen: k-j@post6.tele.dk

<---------------------------->

Fra : bebjo

Dato : 14-02-01 01:08

Hov, jeg skylder at sige:

Bortset fra Bertels selv(op)tagede rolle som den enerådende alvidende
politimand - der er sgu krudt i fyren og tjek lige hans sider (som han
selvfølgelig ikke reklamere for, men blot nævner i sin signatur)

--bebjo

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-01-01 14:23

Telmore - Frank Rasmussen skrev:

>Uden at gå i detaljer her i gruppen

Hmm, hos mig ser priserne ud som de hele tiden har gjort? 1,25kr/m -
40ø/SMS? Jeg har prøvet at opdatere siden, det sker der ikke noget ved
(og Frank - kan du ikke lige dunke din webmaster omkring den der
http/https problematik? - Det er ret belastede at få en advarsel fra
IE hver gang man logger ind).
--
venligst
/Lasse

Få en gratis Nokia 3210!
http://fergusons.dk/link/3210/

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 28-01-01 14:45

> Hmm, hos mig ser priserne ud som de hele tiden har gjort? 1,25kr/m -
> 40ø/SMS?

20% bonus.

\MK

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-01-01 14:51

Morten Klostergaard skrev:

>20% bonus.

Nej, det kan jeg ikke tro. Det har der (mindst) været der siden d.
26/1:

- Det er vel heller ikke nye lavere mobilpriser - det er blot en
rabat. Sådan som jeg forstår en lavere mobilpris er det f.eks.
minuttaksten der bliver sat ned. Jeg har ikke fået noget ud af de 20%
(endnu), da jeg ikke har købt taletid [1] efter d. 26. (købte et par
dage før - øvøv). Dermed er det vel ikke lavere priser, blot en rabat
hvis man køber noget (og den gælder kun til 30. april).

Frank, var det de 20% du mente?

[1] Må Telmore egentlig bruge ordet taletid, er det ikke Sonofons
produkt der hedder det?
--
venligst
/Lasse

Få en gratis Nokia 3210!
http://fergusons.dk/link/3210/

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 13-02-01 00:15

Det er vel bare at tæppebombe ham med hans egen email ? Så fatter han
nok at det ikke er tilladt med reklamer herinde LOL

Fra : Tholo

Dato : 13-02-01 19:01

"Mogens Jrgensen" <notmyemail@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vel bare at tæppebombe ham med hans egen email ? Så fatter han
> nok at det ikke er tilladt med reklamer herinde LOL

Det ville da være ret dumt at gøre, vi skal da væreglad for at de af nogle
gider at deltage i en debat, det er da modigt, når man tænker på den tone
der nogle gange er her i gruppen.

At tæppebombe hans mail er for fladt, ikke noget der brude anbefales..

Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424
www.lorentsen.dk www.tinybaby.dk

Fra : Jensn

Dato : 14-02-01 06:36

Personligt synes jeg at det er rart at kunne tale direkte til Telmore
herinde - og mener desuden at Frank fra Telmore har været meget
forsigtig med at reklamere for noget - men når nogen direkte spørger
til diverse priser, ringe til udland osv. - så bør man ikke tolke et
oplysende
svar som en reklame.

Brian S Jensen