Counter-striek clan
Fra : Kurt Adsersen

Dato : 12-03-02 13:05

bare til alle jer nørder, så har jeg sartet en ny clan =[T-r-U-s-T.-cs]=, i
er velkomne til at joine den.

Johanadsersen@post.tele.dk

Fra : Gichael

Dato : 12-03-02 14:32

Fedt at være med i en klan som ikke engang kan stave til Counter Strike :)

Fra : Kurt Adsersen

Dato : 12-03-02 19:23

Bare for de jeg stavede Counter-strike forkert, skulle det være nogen grund.
Counter.strike er det bedrer

Fra : Tjalfe

Dato : 14-03-02 12:18

> Bare for de jeg stavede Counter-strike forkert, skulle det være nogen
grund.
> Counter.strike er det bedrer

LOL

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 12-03-02 20:47

Hvad [ahem] går "=[T-r-U-s-T.-cs]=" så ud på, og staves dit
efternavn "Adsersen" eller "Anadsersen"?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : DanZka

Dato : 12-03-02 22:21

Lad da være med at bitche over ham, alle kan da lave en tastefejl, hvis i
vil være i hans clan så skriv ellers så luk røven!

--
DanZka - Tidligere "DaneZ"
ICQ: 148638695

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 13-03-02 00:35

Luk fissen, rovsnaps.

FOR man gar i seng med en hel klan, ma man vel vide, hvad de
er for nogen storrelser, herunder om deres akronym dakker
over en hemmelig russisk bevagelse til bekampelse af agent
007, eller om der er tale om et onomatopoetikon, hvorefter
man flux ma ile med uddybende sporgsmal.

Tal hojt eller skid bogstaver.

--
vh ¸.·´¯)
<3c8e7130$0$37656$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : MOA

Dato : 13-03-02 00:41

hmm.........sikke dog en tone......

MOA

Fra : Gichael

Dato : 13-03-02 09:28

hehe :)

Fra : Gichael

Dato : 13-03-02 09:29

JEg bakker Torben op.. I alt.dk.warez har Kurt også skrevet dette indlæg, og
det hører det ikke til.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 15-03-02 07:26

ja det er ikke en specielt venlig tone der er i denne tråd :( hvis man nu
havde tjekket hvad tid hans post var skrevet, så kunne det jo tænkes han var
træt. Jeg ved da når jeg skriver, når jeg er mega træt ryger der ofte et
bokstav hist og her eller et par bokstaver der er byttet om på. Samt visse
personer rakker ned på hans stavninig imens de selv glemmet æ ø og å og
bruger a o e istedet for eller er det find 10 fejl i min tekst? Hvad med at
feje foran egen dør før man begynder med at feje foran andres, når man ikke
selv er 100% fejlfri? jeg må da indrømme i denne tråd blev jeg lidt i tvivl
om denne gruppe var blevet ændret til dk.danskundervisning. Ville i også
rakke ned på en der staver forkert fordi han/hun er ordblind?

Hygge