Java API ?
Fra : Tonni Schmücker

Dato : 12-03-02 12:55

Hey NG

Jeg har downloaded den nye j2sdk 1.4 men er ude af stand til at finde api'en
for denne version (til download).... er der en naturlig forklaring på dette
? ...

på forhånd tak

Tonni Schmücker

Fra : Brian Matzon

Dato : 12-03-02 13:24

"Tonni Schmücker" <Tonni@cool.dk> wrote in message
> [...]
api'en
> for denne version (til download).... er der en naturlig forklaring på
Dokumentationen er et seperat download
(http://java.sun.com/j2se/1.4/download.html).
Er under J2SE v 1.4 Documentation katagorien.

/Brian Matzon

Fra : Barnabas

Dato : 12-03-02 14:33

On Tue, 12 Mar 2002 12:55:13 +0100, "Tonni Schmücker" <Tonni@cool.dk>
wrote:

> [...]
>for denne version (til download).... er der en naturlig forklaring på dette

ja eller på

http://www.confluent.fr/javadoc/jdk14.html

for at få javadoc'en i windows helpfile format. Er efter min mening
nemmere at søge i.