Quid pro que
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 12-03-02 13:07

Hej

Er der nogen her der kan få kontakt med <http://www.socialeng.com> hvor
Quid pro que softwaren ligger?

Jeg har nu i over en uge tjekket med mellemrum men der er bare ikke
noget svar.

Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at få sat en lille webserver op og
i den forbindelse mangler jeg lige programmet

Måske der er nogen der har et alternativt download sted?

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-03-02 16:17

Nicolai Brandt <nicstone@mac.com> wrote:

> [...]
> i den forbindelse mangler jeg lige programmet
>
> Måske der er nogen der har et alternativt download sted?

Den har jeg. Jeg har også fået fra en anden. Er du frisk på en gruppe
vedrørende dette program ?

Send mig lige en mail.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jesper

Dato : 12-03-02 20:19

in article 1f8xnkp.id8dx716nw6iuN%nicstone@mac.com, Nicolai Brandt at
nicstone@mac.com wrote on 12/03/02 13:06:

> [...]
> i den forbindelse mangler jeg lige programmet
>
> Måske der er nogen der har et alternativt download sted?

Programmet ligger på Tucows
--
Jesper
"Hvis alle slår en skid mod racisme Fredag lugter der af lort Lørdag."

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-03-02 23:40

Prøv denne her: http://helpdesk.uvic.ca/how-to/support/mac/quidproquo.html

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 13-03-02 22:30

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Prøv denne her: http://helpdesk.uvic.ca/how-to/support/mac/quidproquo.html

Takker mange gange

Det skal blive spændende at få leget lidt med serveren...

--
Mvh Nicolai Brandt