Sync. af T39m m. internet-kalender
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 12-03-02 11:47

Iflg. manualen til min T39m og

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?template=SP1_10&B=ie&PID=9757&LM=SB_V&noredir=1#1154

kan man synkronisere sin T39'ers kalender med en internet-kalender:

Men hvor finder man en sådan kalender?

Mange hilsner,

Kasper Hyllested
hyllested@net.dialog.dk

Fra : Dr Frank

Dato : 12-03-02 20:51

Hej

Du kan bruge Microsoft Outlook som jeg selv bruger.

Dr Frank

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 12-03-02 23:05

babyboom@mail1.stofanet.dk writes:
>Du kan bruge Microsoft Outlook som jeg selv bruger.

Det gør jeg også pt. - vi IrDA. Det fungerer fint - og det er ikke det,
jeg spørger til.

Som der står i subj., så er det en Internet-kalender, fx. MSN Calendar, My
Orange, Groupcare osv. - altså webbaserede kalendere.

Skal jeg forstå dit svar således, at Outlook kan gøres web-baseret, så jeg
kan sync'e med den via wap fra min egen webserver?

Mange hilsner,

Kasper Hyllested