Arona diesel motor
Fra : Danlamp Teknik

Dato : 12-03-02 10:58

Er der nogen der kender denne motor, en type.AD 195 15 hk.
Hvem har erfaring med den og kan evt. reparere den hvis den går i stykker.
Findes der ingen reservedele til den.
Jeg er meget interesseret i en værkstedshåndbog med billeder af det
indvendige af motoren.
Jeg har læst siden (lidt om arona) på Internettet og jeg har prøvet at ringe
til arona klubben, men kan ikke komme i kontakt med nogen, så der er vist
ikke meget håb,
Håber meget på et positivt svar.
Venlig hilsen Preben

Fra : john hansen

Dato : 13-03-02 03:34

Jeg har vist noget papir liggende, jeg vender lige til bage om et par dage

John Hansen

Fra : Mukker

Dato : 18-03-02 14:42

Jeg har selv en Arona motor AD186 (11 HK). Den har jeg værkstedshåndbog til,
med "exploderede" tegninger osv.

Min mekaniker er i øjeblikket ved at "renovere" den. Så jeg er naturligvis
også interesseret i dele, hvis de stadig forhandles.

Mvh.

Mukker

Fra : mselse

Dato : 22-05-02 21:21

Hej

Jeg søger oplysninger og data samt reservedele til en Arona AL 186 MR
diesel

er den magen til en AD 186 eller hvad står de tegn for ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 22-05-02 21:41

On Wed, 22 May 2002 20:20:54 GMT, "mselse" <mselse.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg søger oplysninger og data samt reservedele til en Arona AL 186 MR
>diesel
>er den magen til en AD 186 eller hvad står de tegn for ?

Jeg fandt lige denne side, som jeg ikke har gennemlæst. Måske den ka'
bruges ?
http://www.i4.auc.dk/poul/Arona/
Mr. Mogens

Fra : Sven Hansen

Dato : 22-05-02 22:05

> Jeg fandt lige denne side, som jeg ikke har gennemlæst. Måske den ka'
> [...]

Hej

jeg har læst den side, det lyder ikke særlig opmuntrende for arona motorens
fremtid, bliver nok nød til at kigge mig omkring efter et andet mærke.

--
Med sejler hilsen Sven Hansen
E-mail: svhh@post9.tele.dk

Fra : Jesper Carstens

Dato : 09-06-02 10:58

Jeg er ved at købe en sejlbåd med en Arona 7,5 hk motor ilagt.

Det jeg ser her gør mig lidt urolig, vil i råde mig til ikke at købe en
båd med arona i ?

"Mogens Knudsen" <alfaromeo164qv24v@FJERNEDETTEjubiimail.dk> wrote in
message news:3cec0241.12039602@dtext.news.tele.dk

Fra : Mukker

Dato : 23-05-02 09:19

Jeg har ingen anelse om hvad MR står for. Jeg må se i "bogen " når jeg
kommer hjem. Måske min også hedder MR (?)

Mvh.

Mukker