...Hvorfor kan jeg ikke bare gå amok???
Fra : Anders Falck

Dato : 28-01-01 12:22

Jeg er en ung fyr på 21, der føler, at jeg er kommet til min første
krise i livet.

Jeg går meget i byen og har nok aldrig været den artige mors dreng hvad
angår piger og vilde fester.

Alligevel synes jeg, at jeg har fået sværere ved at "nedlægge" piger end
da jeg var yngre. Selvfølgelig er både de og jeg blevet ældre, men jeg
har problemer med at smide hæmningerne og bare nyde livet. Jeg
overanalyserer alting og har svært ved at leve i nuet.
Jeg har ofte fået bekræftet, at jeg skulle være fysisk attraktiv og have
et frækt glimt i øjet (ca.180 høj/kort mørkblond hår m.pjusk/lyse striber
og blå øjne). Sådan har det nu ikke altid været da jeg har smidt noget i
nærheden af 12-13 kg siden jeg sprang ud som student. Det har
selvfølgelig givet noget selvtillid og noget "drive" jeg for ofte
ignorerer eller bruger forkert i nattelivet. For at få mod drikker jeg
mig så hammerstiv, at en samtale på et fornuftigt plan er udelukket og
mit lem overtager tankeprocessen. Jeg tør ikke henvende mig til den skare
af piger jeg alligevel allerhest vil kneppe, men "kompenserer" en gang
imellem for mit behov med de nemme ofre. Når jeg endelig støver kønne
kærester op mangler der ofte en eller flere af følgende kriterier:

- Intelligens
- Fælles humor
- Fælles livsværdier

Jeg ved jeg har potentialet til at gøre det bedre, men alkoholen kan ikke
give mig det sidste 'kick'. Få gange er det sket, at jeg har været sammen
med piger jeg har fantaseret om. Det er selvfølgelig altid kikset efter
1. eller 2. date.

Fornylig henvender diskotekets hotteste & meget hæmningsløse chick sig
til mig og flirter for vildt. Jeg fatter ikke hvad det er, der sker,
forvandles til den lille dreng jeg for få år siden var og spiller min
kort forkert - eller slet ikke. Jeg er træt af at "nøjes" og se idioter
rende med 1.klasses pigerne og bare stå tilbage som en måbende tåbe og
ikke turde tage skridtet fordi jeg ved fra tidligere at det er gået
galt... Hvad gør man?

Fra : Kirstine

Dato : 28-01-01 13:18

In article <MPG.14de1f10a8ce9696989685@news.mobilixnet.dk>, anders@e-
jylland.dk says...

Måske du kunne prøve at møder piger andre steder end på diskoteker. Så
ville alkoholen ikke spænde ben for dig og din dømmekraft Hvis du nu
ikke var så fuld, så ville du jo opdage, at de kriterier, som du lister,
ikke var tilstede hos den pågældende pige, inden aftenen var omme.

Noget helt andet er, at du måske skulle gøre dig klart, hvad du ønker af
pigen - er det en kæreste eller handler det kun om sex?! Udfra dit indlæg
kan jeg nemlig godt blive i tvivl om, hvad du egentligt gerne vil med de
piger, du møder.

tillykke med vægttabet. Det er flot!

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Sott

Dato : 28-01-01 13:43

Hej Anders :0)

Anders Falck <anders@e-jylland.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.14de1f10a8ce9696989685@news.mobilixnet.dk...

> Alligevel synes jeg, at jeg har fået sværere ved at "nedlægge" piger end
> da jeg var yngre.

Her går det allerede galt - du "nedlægger" ingen, som ikke har valgt at
blive nedlagt, det er så absolut en to-vejs-ting (voldtægt og lignende er
selvfølgelig undtaget).
Og pigerne er ligesom du blevet ældre
Så mon ikke de tænker lidt mere over hvem de lader sig nedlægge af og
hvornår...

> Selvfølgelig er både de og jeg blevet ældre, men jeg
> har problemer med at smide hæmningerne og bare nyde livet. Jeg
> overanalyserer alting og har svært ved at leve i nuet.

Du er blevet ældre, og "mere" indsigtsfuld - og på et eller andet plan
bryder du dig måske slet ikke om hverken "score-situationen" eller den kulde
hele det koncept ofte får en til at føle.

> For at få mod drikker jeg
> mig så hammerstiv, at en samtale på et fornuftigt plan er udelukket og
> mit lem overtager tankeprocessen.

Hvad havde du så regnet med?
Pigerne drikker sig kun sjældent hammerstive - og vil derfor snildt kunne
væmmes ved en "hammerstiv" gut, der står og fører sig klodset frem.

> Jeg tør ikke henvende mig til den skare
> af piger jeg alligevel allerhest vil kneppe,

Hmm...
Så du vil bare score, for at kneppe...
Det lyder IMO yderst ucharmerende, og jeg ville med sikkerhed (også da jeg
var 20 år) gå i en stor bue udenom dig. Men hvis du går i byen for at more
dig, danse, flirte lidt og interagere med mennesker, fordi det er noget du
kan lide - så vil det være det du udstråler, og så kommer resten af sig selv
(siger min erfaring mig).

> men "kompenserer" en gang
> imellem for mit behov med de nemme ofre.

Det er IMO helt galt - ala "kan du ikke få den, du vil have - så må du tage
den, du kan få".
Det er forkert prioriteret IMO. På den måde vil du hurtigt kunne fremstå som
en "vatpik", uden indhold og substans - og så skal du nok ikke komme de
samme steder for tit. Jeg kan næsten høre veninderne tale sammen - "Ham der
er her bare for at drikke sig hammerstiv og finde et eller andet stykke kød,
han kan tage med hjem og kneppe - hold dig fra ham, han er måske endda en
omvandrende smittekilde - who knows, han hopper i hvert fald på hvad som
helst, når som helst".
Tror du så, at du kan se en pige i øjnene og sige, at du synes hun er
dejlig (eller at hun er noget ganske særligt) og blive troet?

> Når jeg endelig støver kønne
> kærester op mangler der ofte en eller flere af følgende kriterier:
>
> - Intelligens
> - Fælles humor
> - Fælles livsværdier

Hvad er din livsværdier - at finde et nemt offer og kneppe hende, indtil du
kan nedlægge en 1.klasses pige?
Hvad er din humor så - set i lyset af ovenstående - at gøre grin med 2.
klasses pigerne?
Hvor intelligent er det?
(jeg ved godt, at jeg er lidt grov - men jeg mener det nu ikke så slemt -
jeg vil blot lige sætte det lidt på spidsen, så du fanger min pointe :0))

> [...]
> rende med 1.klasses pigerne og bare stå tilbage som en måbende tåbe og
> ikke turde tage skridtet fordi jeg ved fra tidligere at det er gået

Begynder at forstå, at en opdeling i 1. klasses piger og så alle de andre
piger - er helt i skoven.
Og så tage skyklapperne af og se menneskerne - og ikke facaderne. Dernæst
ville det også være et plus, selv at være og vise et menneske, og ikke en
"nedlægger" med hang til at klassificere det modsatte køn.
Du kunne til at begynde med, lade være med at lade dig "nøjes". Det gør dig
IMO til en billig fyr, mere billig end pigen der efter at have foretaget et
valg, vælger at gå i seng med en

Fra : Hanne L

Dato : 28-01-01 22:07

Hej Anders og Søs

Jeg kan kun tilslutte mig Søs´ indlæg 100 % og vil derfor ikke spilde nogens
tid med at gentage det.

Jeg har kun eet tillægsspørgsmål:
Du skriver:

Hvordan bærer du dig ad med at lade dit lem overtage din tankeproces?
Hvis du er hammerstiv, er din pik det vel næppe? *S*

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : John Sahl

Dato : 28-01-01 22:14

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> wrote in message
> Hvordan bærer du dig ad med at lade dit lem overtage din tankeproces?
> Hvis du er hammerstiv, er din pik det vel næppe? *S*

Du ved godt hvor kvinder siger at mænds hjerne sidder ikk? Og
fantasierne om hvad man vil med de der kvinder/tøser man scorer fejler
nok ikke noget

--
John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...

Fra : Hanne L

Dato : 29-01-01 12:43

John Sahl skrev

Hej John

> Du ved godt hvor kvinder siger at mænds hjerne sidder ikk?

Jo, somme tider i det forkerte hoved *GGG*

> Og fantasierne om hvad man vil med de der kvinder/tøser man
> scorer fejler nok ikke noget

DET tror jeg på *SSS*.
Det er nok mere evnen i dette tilfælde.

Kærlig hilsen
Hanne

Fra : John Sahl

Dato : 29-01-01 14:11

> Jo, somme tider i det forkerte hoved *GGG*

Du er jo helt inde i mandens anatomi *SF*

> DET tror jeg på *SSS*.
> Det er nok mere evnen i dette tilfælde.

Det er i hvert fald ikke viljen

Til gengæld kan jeg da huske ud fra mine egne tidligere erfaringer, at
når man har kæreste på eller ellers bare er totalt ligeglad og kold når
man går i byen, ja så er det altså _meget_ lettere at "score"... Eller
blive scoret...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-01-01 22:41

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev:

Hej John

> [...]
> når man har kæreste på eller ellers bare er totalt ligeglad og kold når
> man går i byen, ja så er det altså _meget_ lettere at "score"... Eller

Det er én af de mere underlige naturlove. De må være noget med, at man
helt ubevidst er mere ligeglad med det modsatte køn (og derfor
interessant) eller bare slapper mere af og ikke har jægerholdningen
på.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : John Sahl

Dato : 29-01-01 22:45

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message
> [...]
> helt ubevidst er mere ligeglad med det modsatte køn (og derfor
> interessant) eller bare slapper mere af og ikke har jægerholdningen

Lige som i mine yngre dage, der tog jeg for sjov en ring på som
"forlovelsesring"... Det var de sgu lige glade med Faktisk blev det
nærmest lettere...

Fra : Kirstine

Dato : 29-01-01 23:37

In article <0sld6.1151$aw.14889@twister.sunsite.dk>, mark@gazel.dk
says...

> [...]
> helt ubevidst er mere ligeglad med det modsatte køn (og derfor
> interessant) eller bare slapper mere af og ikke har jægerholdningen

Jeg tror, at det er jægerholdningen....kan tydeligt huske fra mine unge
dage som single, at det største turn off var en fyr, som bare udstrålede,
at han var på jagt!! En fyr, som ikke kun er optaget af at score, har
overskud til andet end at snakke med pigens brystregion, og derfor er han
altså meget mere interessant at få kontakt med. Med mindre pigen
selvfølgeligt også er på jagt

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Hanne L

Dato : 29-01-01 23:30

John Sahl skrev:

Hej John

> Du er jo helt inde i mandens anatomi *SF*

DET skulle jeg mene! *S*

> Det er i hvert fald ikke viljen

Nej, det fremgår med tydelighed

> [...]
> når man har kæreste på eller ellers bare er totalt ligeglad og kold når
> man går i byen, ja så er det altså _meget_ lettere at "score"... Eller

Det er jeg enig med dig i.
Jo mere man leder efter en kæreste, jo mere desperat ser man ud, og
finder ingen.
Er man derimod derimod lykkeligt afsat, udstråler man åbenbart noget
meget tiltrækkende. Og må bruge albuerne for at være i fred *S*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 31-01-01 23:05

"Hanne L" skrev

Hej Hanne

> Hvis du er hammerstiv, er din pik det vel næppe? *S*

Hvorfor skulle den ikke kunne være det?

Pikken kan da sagtens være stiv, chaufføren kan bare ikke styre
kalorius ordentligt og er nok ikke så opmærksom på de signaler
der kommer fra kvinden.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Fru Henning

Dato : 01-02-01 16:21

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Hanne L" skrev

Hej Peder og Hanne .

> Hvorfor skulle den ikke kunne være det?
>
> Pikken kan da sagtens være stiv, chaufføren kan bare ikke styre
> kalorius ordentligt og er nok ikke så opmærksom på de signaler
> der kommer fra kvinden.

Uha , så hellere nøjes men mindre af de våde varer ,som en gammel
nabokone en gang sagde : "når mændene drikker sig så skidefulde ,
så vil de enten slås eller kneppe og de kan ingen af delene "

Hvad er der så ved det ? Jeg skør bare .
en blandet fornøjelse vil jeg mene .

MVH
Fru Henning.

Fra : Hanne L

Dato : 01-02-01 23:07

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev

> Hej Peder

> Hvorfor skulle den ikke kunne være det?

Min erfaring er nu engang, at jo mere begejstringen
stiger pr. genstand i det ene hoved, jo mere falder den
i det andet *S*.

> Pikken kan da sagtens være stiv, chaufføren kan bare ikke styre
> kalorius ordentligt og er nok ikke så opmærksom på de signaler
> der kommer fra kvinden.

Så sandt, så sandt. Og hvad skal hun så med ham?
Vælge en anden.

Kærlig hilsen

Hanne L

Fra : Puk

Dato : 28-01-01 15:26

"Anders Falck" <anders@e-jylland.dk> skrev i en meddelelse

Hej Anders og velkommen til

> [...]
> af piger jeg alligevel allerhest vil kneppe, men "kompenserer" en gang
> imellem for mit behov med de nemme ofre.

Jeg er forvirret. Hvad er det egentlig du gerne vil?
Vil du gerne have dig en kæreste? En reel kæreste som elsker dig og som
du elsker?
Eller vil du gerne bare have en masse sex?

Umiddelbart lyder det for mig som om, du heller ikke selv er helt
afklaret med, hvad det egentlig er du gerne vil opnå. Og hvis du ikke
er det, når du sidder og skriver i en nyhedsgruppe, ja så bliver det nok
ikke nemmere, når du er hammerstiv på et diskotek.
Første skridt for dig ville IMO være at finde ud af med dig selv, hvad
du gerne vil. Det er meget nemmere at arbejde på at få det man ønsker
sig, hvis man er bevidst om, hvad det er man ønsker sig.

> Når jeg endelig støver kønne
> kærester op mangler der ofte en eller flere af følgende kriterier:
>
> - Intelligens
> - Fælles humor
> - Fælles livsværdier

Ja det er jo her jeg så bliver i tvivl. For når du snakker om de piger
som du helst vil kneppe, ja så fatter jeg ikke rigtig, hvad du skal
bruge intelligens, humor og livsværdierne til.

Men hvor intelligent tror du egentlig du selv bliver opfattet, når du
inddeler kvinderne i 1. klasses og 2.klasses piger og vælter rundt
hamrende stiv? Hvor elegant tror du din egen humor er i den situation?
Hvilke livsværdier tror du, du signalerer, at du har når du ses på det
lokale disko her eneste fredag/lørdag ofte meget fuld og med panikken
malet i ansigtet fordi du leder efter noget at kneppe?

> Jeg ved jeg har potentialet til at gøre det bedre, men alkoholen kan
ikke
> give mig det sidste 'kick'.

I guder, hvor du kan få det til at lyde som en konkurrence med dig selv.
Du lyder som en cykelrytter der er utilfreds med sin epo.

> Få gange er det sket, at jeg har været sammen
> med piger jeg har fantaseret om. Det er selvfølgelig altid kikset
efter
> 1. eller 2. date.

Igen.......nu snakker du om 1. og 2. date. Før var det bare dem du
gerne vil kneppe. Dater du med det formål at komme til at kneppe eller
dater du pigerne fordi du kan lide at tilbringe tid sammen med dem,
fordi du har lyst til at lære dem at kende?

> [...]
> rende med 1.klasses pigerne og bare stå tilbage som en måbende tåbe og
> ikke turde tage skridtet fordi jeg ved fra tidligere at det er gået

Ja jeg tror søreme, at du skal prøve at finde ud af, hvad det er du
gerne vil have. Hvad er det, der i dine øjne gør en pige til en første
klasses pige?

Med hensyn til at ligne en tåbe, så vil jeg vove den påstand, at det
behøver du altså ikke nogen andre til at få dig til at ligne (ja det er
sgu lidt hårdt). Men som Søs er inde på, så snakker piger sammen. Og
det der får dig til at ligne en tåbe er ikke, at du ikke altid render
med en eller anden pige, men måske netop at du tit og ofte er enormt
fuld og lader til bare at ville have en eller anden pige. Pigerne kan
jo ikke se på dig, at du føler at du går med en 2.klasses pige. De kan
bare se, at du igen og igen går med en ny pige. Det sender da netop
sikkert noget i stil med, at du bare skal have noget på den dumme. Der
er ikke altid så mange piger, der har lyst til blot at være din kusse
for en aften som du lige kan køre svinet af i og så hopp

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 28-01-01 20:45

On Sun, 28 Jan 2001 12:22:16 +0100, Anders Falck <anders@e-jylland.dk>

wrote:
aloo Ander Falck
>Jeg er en ung fyr på 21, der føler, at jeg er kommet til min første
>krise i livet.
det var sgu da meget godt gåed 21 år også ikke en skramme !

>Jeg går meget i byen og har nok aldrig været den artige mors dreng hvad
>angår piger og vilde fester.
tsk tsk

>Alligevel synes jeg, at jeg har fået sværere ved at "nedlægge" piger end
>da jeg var yngre.
ja det e rjo sådan med laderen det går dne vej hønsen skraber
> Selvfølgelig er både de og jeg blevet ældre, men jeg
>har problemer med at smide hæmningerne og bare nyde livet. Jeg
>overanalyserer alting og har svært ved at leve i nuet.
begynd at ryge hash - enten så kommer dte eller så bliver du
pysokotisk
>Jeg har ofte fået bekræftet, at jeg skulle være fysisk attraktiv og have
>et frækt glimt i øjet (ca.180 høj/kort mørkblond hår m.pjusk/lyse striber
>og blå øjne).
jamen det er da herligt !
>Sådan har det nu ikke altid været da jeg har smidt noget i
>nærheden af 12-13 kg siden jeg sprang ud som student.
hvorhænd ?
> Det har
>selvfølgelig givet noget selvtillid og noget "drive" jeg for ofte
>ignorerer eller bruger forkert i nattelivet. For at få mod drikker jeg
>mig så hammerstiv,
er det nu strengt taget nødvendigt når du lige har skrevet du har fåed
selv tillid ?
> [...]
>imellem for mit behov med de nemme ofre. Når jeg endelig støver kønne
>kærester op mangler der ofte en eller flere af følgende kriterier:

ja det er jo en tung en at danse med ... men måske skulle rejsen
starte ind ad , med det alamerene spørgsmål om det ku tænkes at du
mangler noget at byde på i så fald hvad er det ?
og hvorfor indleder du overhovedet forhold til disse kvinder hvis de
mangler det du søger ?

>Jeg ved jeg har potentialet til at gøre det bedre,
hvor ?
>men alkoholen kan ikke
>give mig det sidste 'kick'.
hvorhænd ?

> Få gange er det sket, at jeg har været sammen
>med piger jeg har fantaseret om. Det er selvfølgelig altid kikset efter
>1. eller 2. date.
hvad gik galt ?
> [...]
>rende med 1.klasses pigerne og bare stå tilbage som en måbende tåbe og
>ikke turde tage skridtet fordi jeg ved fra tidligere at det er gået
skid på det hele - tænk jeg har ikke en chanse men jeg gør det sgu
afligevel også prøv ... men det er ikke nogen garenti for at det
lykkedes .. for det meste går det galt , men hvis man virkelwigt
graver efter guld så rammer man ikke en åre så tit - derfor den
forholdvis høje pris på guld.

Bortste fra dte så virker du temligt perpleks i mellem hvad du vil
ha bekræftiget dig ego eller *bare* finde en med :
Intelligens
Fælles humor Fælles livsværdier ikke at det ene udelukker det andet.
men det forsvæver mig at være en kende uperosneligt - hvad sådan set
er ok HVIS man vedkeder sig at det er sådan det t er , hvis man
begynder at blande begreberne sammen - så er man bare dum og
fortjerner ikke stort bedre ind det lort der refekteres af sin egen
adfærd.
bedste hilsner
Bo

Fra : Kong Kurt

Dato : 28-01-01 23:17

wrote:

>Alligevel synes jeg, at jeg har fået sværere ved at "nedlægge" piger end
>da jeg var yngre.
Det er et sundhedstegn.
..
>Jeg har ofte fået bekræftet, at jeg skulle være fysisk attraktiv og have
>et frækt glimt i øjet (ca.180 høj/kort mørkblond hår m.pjusk/lyse striber
>og blå øjne).
Det kan du ikke bruge til noget seriøst.
Når jeg endelig støver kønne
>kærester op mangler der ofte en eller flere af følgende kriterier:

1. >- Intelligens
2. >- Fælles humor
3. >- Fælles livsværdier

1.Det siges, at lige børn leger bedst.
2.Stil det krav, at hun skal tage humor seriøs.
3.Livsværdier er ikke meget bevendt hvis dit liv er baseret på at
score nye babes.

> Jeg er træt af at "nøjes" og se idioter
>rende med 1.klasses pigerne og bare stå tilbage som en måbende tåbe og
>ikke turde tage skridtet fordi jeg ved fra tidligere at det er gået
>galt... Hvad gør man?
For det første: Hvad er en 1. klasses pige?
Jeg har det med piger som med kunst. Jeg kan da godt li' at kigge på
de dyre udstillingsmodeller, men jeg elsker nu mest det gamle
velkendte billige motiv over sofaen derhjemme.

Jeg vil give dig et godt råd. Hvis du virkelig ønsker en fast pige med
gode værdier skal du ikke gå så meget efter dukkerne. Når de kommer
hjem og bli'r vasket går glimmeret af og de viser sig ofte at være
nuller. Se efter de piger, der sidder stille ved bordet og ikke gør et
stort væsen ud af sig selv. De er nemlig osse dejlige når du vågner op
ved siden af dem dagen efter. Vendingen "Stille Vand, Dybest Grund"
kan snildt bruges her.

Jeg kan supplere med en lille historie fra min ungdom. Jeg var li' som
dig på udkig efter en "steg" men aftenen skred frem og til sidst var
der kun een pige tilbage i baren. 140 kg, overarme som en
murerarbejdsmand, ikke hvad man ville kalde køn. Hun havde dog noget i
sine øjne, der kunne få beton til at smelte. Når hun åbnede munden kom
der lutter kloge ord ud, og hun fik mig overtalt til at gi'
morgenkaffe.
Jeg er ellers ikke nem, men det lykkedes hende at forføre mig, og den
dag i dag kan jeg stadig få et saligt smil om munden når jeg tænker
tilbage på den morgenstund.
Jeg har elsket mange piger, men med hende her var det noget andet.
Aldrig før, og sjældent siden har jeg nydt så meget kvalitetssex som
hos hende.
Efter denne seance har mit motto været :"Rigtige Kvinder Vejer Over
100 kg."

De oversmarte duller, der mener at det er nok at smide sig på ryggen
og sige "Er jeg ikke dejlig" gi'r jeg ikke en pind for. Jeg ville føle
det som at svine min manddom til.
En pige der si'r "Ta' mig som jeg er, så gi'r jeg hva' jeg har !" kan
derimod tænde mig vildt.

Håber du kan bruge det til noget.

--
En rigtig kvinde ka' tåle at bli' taget på uden at knække over på midten.
Hilsen

Musik til festen : www.2tykke.dk

Fra : TDJ

Dato : 30-01-01 08:04

Anders Falck <anders@e-jylland.dk> wrote in
<MPG.14de1f10a8ce9696989685@news.mobilixnet.dk>:

>Jeg er en ung fyr på 21, der føler, at jeg er kommet til min første
>krise i livet.

[cut]

Undskyld mig, men ud fra dit indlæg virker du som en af dem, der nok
passer til "ung-rejs"'s målgruppe: de smukke og smarte, som på de
fancy diskoteker "nedlægger" på stribe.

Hvad er egentlig meningen med at opdele folk i "1. klasses" (og så,
må jeg gå ud fra, alle de andre klasser, som må være mindre værd ? ) -
og hvad er det for noget med "idioter". Er det "nørderne", de fyre som
måske ikke ligner et modelkatalog, men tør være sig selv ?

Tro mig, der er garanteret også forskel på piger når de er 15 og når de
er 21 eller ældre.

Enten bør du acceptere at fortsætte din rolle, og håbe på at der er
"1. klasses piger" nok på de smarte steder, eller også bør du lige, som
Sott skriver, tænke på hvad du egentlig vil.

God jagt.

Tdj.

(som ikke gider komme på diskoteker.. måske fordi jeg er en af
"idioterne"?)

Fra : FreYa

Dato : 30-01-01 14:56

tdFJERNMIGj@venligst_dds.nl (TDJ), Tue, 30 Jan 2001 07:03:46 GMT,
wrote:
<klip>
>Undskyld mig, men ud fra dit indlæg virker du som en af dem, der nok
>passer til "ung-rejs"'s målgruppe: de smukke og smarte, som på de
>fancy diskoteker "nedlægger" på stribe.

He he, ja jeg sad også lige og skulle til at foreslå Anders at tage en
tur til Ibiza. Med lidt held er nogen af 1.klassespigerne bevidstløse
af ecstacy og så er der frit slaw.

<klip>
>(som ikke gider komme på diskoteker.. måske fordi jeg er en af
>"idioterne"?)

Alt afhængig af øjnene der ser, er vi sgu alle idioter *G*.
I mine øjne feks., er det totalt idiotisk at opdele andre mennesker i
klasser, drikke sig hammerlam og gå på diskotek hver weekend (uden at
jeg dog af den grund siger at Anders er en idiot, se'fø'li' ;)).

Freya