Script-begrænsninger i Outlook?
Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 12-03-02 11:25

Hej!

Hvis der findes en mere relvant gruppe, så send mig venligst til den :)

Jeg har nogle problemer med bestemte ting, når jeg kører et website gennem
Outlook. Jeg troede, at når man kørte et website gennem Outlook, så var det
bare en front-end til Explorer - altså at den sådan set bare åbnede Explorer
inde i Outlook-vinduet. Men den sætter tilsyneladende nogle begrænsninger på
hvad det er tilladt at foretage sig ift. script osv.

Det jeg prøver at køre, er en kundedatabasesystem, som kører på en ASP-kerne
med Access-databaser. I selve kundesystemet har jeg brug for at åbne nye
vinduer, til indtastning af data. Problemet er så, at den ikke kan finde ud
af at overføre min session til det nye vindue - dvs. at det virker som om
den starter en helt ny Explorer til det nye vindue. Det skal nævnes, at det
hele selvfølgelig virker perfekt i en alm. Explorer, som ikke er åbnet
gennem Outlook. Jeg har ikke testet det vildt meget, men det ser ud til, at
der også er problemer med noget af det Javascript vi bruger.

Ligger der nogle begrænsninger i Outlook, som gør, at en del
script-funktioner er fjernet, pga. virusfare?
Findes der nogle sider der omhandler dette?

Håber nogen kan demystificere dette for mig.

Mvh Kim

--
Please remove "REMOVE" in my e-mail address before replying.