Frejas pels part 2.
Fra : Carsten Thorsen

Dato : 28-01-01 12:21

Hej igen...

Siden i går er der opstået et nyt problem/spørgsmål. I dag da jeg nussede
Freja, opdagede jeg at hun har lidt afføring som sidder i hårene ved
endetarmen. Det vil vi selvfølgelig gerne fjerne. Men nu har vi endelig
opnået en intim kontakt til hende, altså hun kommer selv og putter og vil
nusses, og denne kontakt vil vi nødigt ødelægge.
Så hvordan fjerner vi det bedst muligt? Skal vi rede det ud?, stoppe hende i
bad?, med en klud????

M.V.H Lone og Carsten.

P.s Vi har diskuteret lidt om hvorvidt de skal i bad eller ej? Hvad siger I?

Fra : marianne hellemose

Dato : 28-01-01 13:04

Hej Lone og Carsten
Ang. bad, holdt jeg lige en hurtig afstemning blandt
mine 7 pelsdyr, de siger NEJ ingen bad, hvis de derimod
selv vælger at pjaske med vand skal deres udfoldelser IKKE
hindres, spøg til side det kan være nødvendigt af en eller
anden grund at bade men det er sjældent populært.
Ang. afføring i pelsen, så prøv med en våd klud, I kan evt.
klippe pelsen lidt bagi så der ikke er så meget pels det kan
hænge i

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

Some people have lives -
others have cats.

Fra : Kirstine

Dato : 28-01-01 13:06

In article <950vbs$10lb$1@news.cybercity.dk>, thorsen@edb.dk says...

> [...]
> nusses, og denne kontakt vil vi nødigt ødelægge.
> Så hvordan fjerner vi det bedst muligt? Skal vi rede det ud?, stoppe hende i

Hejsa

Især Julius har nogle gange de samme problemer - og da han også var meget
svær at gøre tryg, var vi også meget i tvivl om, hvordan vi skulle gribe
det an. Løsningen for os var en tot vat med lunkent vand. Mens Lars
nusede Julius, kunne jeg forsigtigt vaske ham ren. I starten var vi sikre
på, at han slet ikke opdagede, hvad jeg lavede. Men efterhånden tror vi
nu bare, at han er glad for, at han selv slipper for besværet

Det vigtigste - tror jeg - er, at I ikke holder Freja fast mod hendes
vilje. Og katte er jo meget renlige dyr, så hun skal såmænd nok selv få
renset sin pels, hvis hun ikke vil lade Jer gøre det *S*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*