Installation går i stå
Fra : Jacob W. Schmidt

Dato : 28-01-01 12:33

Jeg forsøger at installere FrontPage 2000 under Windows 98, men hver gang
går installationsprogrammet i stå samme sted.

Jeg har forgæves ledt efter en løsning på problemet hos Microsoft, men her
er intet at finde.

Der må være andre, der har haft tilsvarende problemer!? Hvem kan hjælpe?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-01-01 13:04

Og min bil gik i stå på motorvejen, kan du fortælle mig hvorfor?
Jeg håber du forstår pointen.

Fra : Peter Houkjaer

Dato : 28-01-01 14:08

luk alle programmer ned.
Tryk ctrl+alt+del og luk alt ned pånær explorer og systray

Gad vide om det ikke funger, ellers er der noget i vejen med din cd...

Fra : Rikke & Patrick

Dato : 29-01-01 20:55

Hej Jakob

Der kan være mange spøjse årsager til at det ikke vil installeres. Sidder du
f.eks på et netværk med netkort??
Da jeg installerede min nye arbejdsmaskine, godt nok med win2K, ville den
slet ikke have noget med Microsoft Office produkterne at gøre....før jeg
afinstallerede Novell klienten og derefter installerede FrontPage....og så
Novell-fætteren igen...og nu kører det lækkert.
Det kunne være en mulighed

Vh Patrick