MS Windows
briani 27239
Hvordan fjernes Harddisc-tjek i win2000?
Fra : Rasmus Jensen

Dato : 12-03-02 10:33

Jeg er med på det i win98 med msdos.sys filen, men hvordan foregår det
i win2000.

Fra : Arcana

Dato : 12-03-02 16:40

"Rasmus Jensen" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er med på det i win98 med msdos.sys filen, men hvordan foregår det
> i win2000.

Hvad mener du med at "fjerne HD-chek"?

/arcana

Fra : Gevaldi

Dato : 12-03-02 18:25

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse news:3c8e2110$0$87662$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Rasmus Jensen" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du med at "fjerne HD-chek"?

Scandisk...Tror du ikke.

Fra : Arcana

Dato : 12-03-02 19:20

"Gevaldi" <georg_valdiREMOVENOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Scandisk...Tror du ikke.

Automatisk scandisk ved reboot? Måske? Mine 2000 PC'er kører ikke scandisk -
kun hvis jeg udtrykkelig planlægger det (ellers bruger jeg Norton
Diskdoctor). Jeg ved ikke hvad Rasmus præcist mener med sit spørgsmål, så
det er lidt svært at svare på.

/arcana

Fra : Gevaldi

Dato : 13-03-02 09:39

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse news:3c8e4692$0$87628$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> kun hvis jeg udtrykkelig planlægger det (ellers bruger jeg Norton
> Diskdoctor). Jeg ved ikke hvad Rasmus præcist mener med sit spørgsmål, så

MsDos.sys

[Paths]
WinDir=C:\WINDOWS
WinBootDir=C:\WINDOWS
HostWinBootDrv=C

[Options]
Logo=0
BootDelay=0
BootMulti=1
BootGUI=1
AutoScan=0

Hvor AutoScan=0 betyder at der ikke skal
køres scandisk.

/Gevaldi

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 16-03-02 23:36

On Wed, 13 Mar 2002 09:39:27 +0100, "Gevaldi"
<georg_valdiREMOVENOSPAM@hotmail.com> wrote:

> Diskdoctor). Jeg ved ikke hvad Rasmus præcist mener med sit spørgsmål, så
>
>MsDos.sys
>
>[Paths]
>WinDir=C:\WINDOWS
>WinBootDir=C:\WINDOWS
>HostWinBootDrv=C
>
>[Options]
>Logo=0
>BootDelay=0
>BootMulti=1
>BootGUI=1
>AutoScan=0
>
>Hvor AutoScan=0 betyder at der ikke skal
>køres scandisk.

Ja, netop til min tidligere win98 computer. Den praksis kender jeg.
Men nu har jeg 3 styresystemer, win98, winXP og så min foretrukne
Win2000.
Og jeg har stadig kun een msdos.sys* fil. Som ser ud til at gælde for
win98 kun,

Så mit spørgsmål igen, hvordan gøres den praksis, du har vist i win98,
i windows2000.
Mvh
Rasmus