Gratis Nokia 3310... lidt jura
Fra : Michael Haahr

Dato : 28-01-01 12:18

Kære NG,

www.wanna-save.com kan man få en gratis Nokia 3210, ved at tegne et 6mdr.
abonnement hos Telia.

Herefter har der i denne gruppe været en del diskusion om hvorvidt man så
også kunne kræve denne telefon unde at tegne sig for noget osv.

Dette har jeg sat nogle i jura gruppen til at kigge lidt nærmere på.

Selve telefonen, mener de i jura gruppen ikke må sim-låses da der ikke noget
steder på Wanna Save står noget om at telefonen er dette.

--

Med Venlig Hilsen

Michael Haahr

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-01-01 13:20

Michael Haahr skrev:

>Dette har jeg sat nogle i jura gruppen til at kigge lidt nærmere på.

Øh jo ... men skulle du ikke lige afvente at nogen med forstand
på jura kom med en kommentar?

>Selve telefonen, mener de i jura gruppen ...

Jamen dog?

At folk svarer i juragruppen, er ingen garanti for at svaret er
noget værd.

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-01-01 15:00

Bertel Lund Hansen skrev:

>Øh jo ... men skulle du ikke lige afvente at nogen med forstand
>på jura kom med en kommentar?

Det er ikke en gang nødvendigt. Jeg kikkede lige lidt på
hjemmesiden. Der står at det er en betingelse for erhvervelsen af
den gratis telefon at man tilmelder sig Telia Classic. Det er
utvivlsomt (uden at jeg har gidet kontrollere) bundet i 6 mdr.
som alle andre mobilabonnementer.

Som en pudsig bibemærkning kan jeg fortælle at jeg bad min
browser identificere sig som Mozilla 5.0 - og så var den
pludselig hypermoderne og kunne det hele. Skod!

Fra : N/A

Dato : 30-01-01 11:48

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-01-01 11:48

"Hozoi" <hozoi@worldonline.dk> wrote:

>Michael Haahr <michael-h@email.dk> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:950v2a$835$1@nynews.cybercity.dk...
>noget
>
>Hvis man læser abonnementsbetingelserne, ser man, at man er bundet i 6 mdr.

Det er ikke det samme som, at telefonen er sim-låst. Hvis du bruger telefonen
med et andet sim-kort, men stadig betaler abonnemetet, har du opfyldt
betingelserne.

Peter