class i link
Fra : Claus Christiansen

Dato : 12-03-02 08:55

Hej

Jeg sidder og laver en hjemmeside, og har i min css defineret en
class. Så langt så godt, den fungere fint på både <p> og <h> men jeg
skal bruge den til et link <a href=bbbb.htm> men her fungere det
ikke!!

Hvor skal jeg definere class i et link? Eller kan man bare ikke?

Venter med tilbageholdt åndedræt på svar, da meget af mit "flotte
design" falder til jorden hvis dette ikke lykkes

På forhånd tak
Claus

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 12-03-02 09:05

> [...]
>
> Venter med tilbageholdt åndedræt på svar, da meget af mit "flotte
> design" falder til jorden hvis dette ikke lykkes

a, a:link {formatering }
a:hover {anden formatering}

tror det er nemmere end at lave class'es til links.

--
Michael Kjeldsen
http://www.criterius.dk

*** Remove NOSPAM from my email ***

Fra : Claus Christiansen

Dato : 12-03-02 11:46

Jeg har fundet løsningen på problemet.

Blot det at formulere og afsende det gav mig løsningen kort efter, der
er jo flere typer af links i css, og ja jeg føler mig lidt dum...

Claus