MS Windows
briani 27239
Windows 2000 Pro problemer
Fra : Kenneth Olsen

Dato : 12-03-02 01:29

Jeg har en server kørende med Windows 2000 Pro (ved godt at man burde
køre en server version, men den er "lidt" for dyr for mig), det køre
generalt også fint, men nu har jeg så sat Edonkey til at hente noget
Farscape (tv serie), og når jeg så kigger til serveren efter en time, så
har den af sig selv slukket programmet, jeg starter det så op igen, og
en time senere er det bare lukket, der står ikke nogen fejl eller noget
- andre der har oplevet noget ligende?

Serveren køre normalt ftp/web/irc/irc stat/og så nu også Edonkey.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 12-03-02 15:23

Kenneth Olsen skrev:

> [...]
> - andre der har oplevet noget ligende?
>
> Serveren køre normalt ftp/web/irc/irc stat/og så nu også Edonkey.

Fandt ud af at det var min firewall (Zone Alarm 4), som er skyld i det,
når den lukkes sker det ikke - hvad skal man så køre når det nu ikke
skal være Zone Alarm?

Fra : scn

Dato : 12-03-02 15:31

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> skrev i en meddelelse news:3C8E0F2E.CC6A0ED0@olsen.dk...

> Fandt ud af at det var min firewall (Zone Alarm 4), som er skyld i det,
> når den lukkes sker det ikke - hvad skal man så køre når det nu ikke
> skal være Zone Alarm?

Kan problemet ikke være at "Lock" er slået til.

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 12-03-02 16:40

scn skrev:

> Kan problemet ikke være at "Lock" er slået til.

Er ikke slået til.